Apotekets Graviditetstest - Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.458 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. august 2021

Nadmh

Hej piger,
Jeg har brug for hjælp til denne graviditetstest - Jeg har været gravid før, men med min datter var der ingen tvivl, streget var rigtig stærk og tydelig.

Jeg skulle have haft mens for omkring en uge siden, istedet fik jeg bare en svag blødning der kun varede én enkelt dag.

siden har jeg testet med Valmed, som kun vider negativt. 
Istedet har jeg nu brugt apotekets g tests, hvor der er 3 stks i, og jeg har taget to siden igår, hvor den første viste en meget svag streg, men den var der. 
Her til morgen tog jeg den anden, som viser en meget mere tydelig, blå streg, dog stadig lidt svag i farven.

Kan jeg stole på dette resultat? 

PS. På billedet ser stregen lidt grå ud, men den er blå i virkeligheden **

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hmm den ser lidt utydeligt ud hvis du næsten er 5+? Kan du være kortere end du tror?

Anmeld Citér

14. august 2021

Nadmh

Sommersol2021 skriver:

Hmm den ser lidt utydeligt ud hvis du næsten er 5+? Kan du være kortere end du tror?

Det tror jeg ikke, jeg tog ægløsningstests dagene op til ægløsning, og der var de positive, så jeg tror da jeg ramte dagen

Anmeld Citér

14. august 2021

Blomste

Min erfaring med den fra apoteket er at der altid kommer en blå streg, også hvis den er negativ. 
Så jeg ville ikke stole på at den er positiv. 

Vent et par dage og test igen med en Valmed, babyplan eller en digital clear Blue 

Det er muligt at din mens bare har drillet dig og kun varede en enkelt dag denne gang? 

Anmeld Citér

14. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Okay. Jeg ville nok også prøve med et andet mærke  Hvis det er en uge siden du skulle have mens, så burde du kunne teste med et andet mærke med det samme. Til sammenligning er her min apoteket test fra da jeg var 4+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. august 2021

Baby.mamma

ser negativ ud

Anmeld Citér

14. august 2021

Tidra22

Synes desværre også den ser negativ ud.. prøv evt clearblues digitale test���� 

Anmeld Citér

14. august 2021

Nadmh

Sommersol2021 skriver:

Okay. Jeg ville nok også prøve med et andet mærke  Hvis det er en uge siden du skulle have mens, så burde du kunne teste med et andet mærke med det samme. Til sammenligning er her min apoteket test fra da jeg var 4+3

Okay wow, det kan jeg godt se - Måske den faktisk er negativ. Det mærkelige er dog, hvorfor i alverden der dukker en blå streg op, hvis den skulle være det.

Jeg har bare ikke erfaringer med de blå tests, så det kan jo være den driller mig..

Anmeld Citér

14. august 2021

123321

Profilbillede for 123321

Jeg ville forsøge med et andet mærke og tage en test. Man hører desværre meget dårligt om apotekets. Krydser fingre for snart to streger, der ikke er at tage fejl af! 

Anmeld Citér

14. august 2021

Charl90

Negativ. Der er så mange der skriver dårligt om de tests så prøv med en anden. Underligt at din mens er udeblevet og tests er negative.

Er du lige blevet vaccineret? Nogen skriver jo det har givet det uregelmæssig mens.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.