Jeg er kommet til at købe en (brugt) barnevogn, som kun duer til at køre på asfalt. Og vi har grus- og skovveje overalt. Min lille baby rasler rundt. Kun på asfalt har vognen den helt rigtige vibration til, at baby sover.
Øv bøv. Det er en Stork.
Har forsøgt at løsne i stellet, så kan ikke se, at stellet kan blive ‘blødere’. De sælger ikke lufthjul til Stork, siger Ønskebørn. Tænkte ellers at det ku gøre øge affjedringen.
Det duer heller ikke at putte en kæmpe pude eller flere madrasser i. Ingen forskel.
Nogen tips her?
Ellers må jeg jo få den solgt til nogen med asfalt rundt om sig og få fat i noget med mere affjedring. Men hvad?
Ved storebror havde jeg en ret gammel Odder vogn, som havde perfekt affjedring.
Men måske vil vi hellere have en klapvogn, hvor sædet kan ligge helt vandret?
Enmaljunga NXT90F? Men der ret dårlige anbefalinger på trustpilot.
Og er en klapvogn stabil nok til at baby kan sove alene i carporten osv.? Og varm nok? Har en Sleepbag, som jo er fænomenal, men nok til en klapvogn til vinter?
Skal jeg købe en gammel Odder igen, og så leve med at den ikke er top lækker, som Stork vognen er? Og de nye punkterfri hjul til Odder; de ser så flade og hårde ud. Duer de til at køre på grusstier, uden at baby rasler rundt og bumper så meget, at hun vågner?
(Og jeg gider ikke at gå med 2 km i timen bare for at hun ikke skal rasle. Men Oddervognen ku jeg dengang gå så hurtigt jeg ville uden det gik ud over barnets komfort)
Anmeld
Citér