Hjælp! Jeg har mærkelige symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. august 2021

Lillespire95

Hej alle i skønne kvinder.

Jeg har lige været igennem en SA. Hvorfor jeg er og stadig bliver fulgt med HCG- blodprøver ved lægen.

Igår aftes da min kæreste og jeg så tv, fik jeg det vildeste stød igennem kroppen. Og hele dagen i dag, har jeg så sindsygt ondt i min livmoder, at jeg knap kan gå. Jeg bliver svimmel når jeg rejser mig. Jeg har haft halsbrand 4 gange idag og Mine brystvorter gør ondt og mine bryster er semi ømme( det kommer og går) min lænd er øm og jeg er generelt bare utilpas.

når det så er sagt, har jeg ingen ide om, hvor jeg er henne i min cyklus. Har taget ÆL test hver dag siden SA, men ikke ramt endnu. Min SA startede d 20 juli.

Jeg har læst nettet tyndt og kan ikke finde ud af, hvad det er at jeg kan mærke. Kan det være befrugtning?

Mit HCG ligger i dag på 0,3.

Jeg er i vildrede. Håber en af jer, har en erfaringer eller kender nogle af symptomerne?
( det skal lige siges, at jeg ALDRIG har mærket ÆL eller haft symptomer mellem ÆL og mens)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2021

Charl90

Jeg havde en SA i slut maj og blev også fulgt med blodprøver. Da mit hcg blev målt til <3, kom min mens et par dage senere (lille mens) og så var cyklus i gang. Ved 3+5 testede jeg positiv

Jeg har ikke noget bud på det du har mærket, men jeg håber at din cyklus starter igen ligesom min gjorde. Begge de gange jeg har haft SA er jeg blevet gravid i første cyklus efter

Hvis ikke dit hcg var så lavt ville jeg sige du skulle kontakte læge/akutafdeling ift risiko for graviditet uden for livmoderen. Det fik jeg at vide jeg skulle gøre ved smerter. Men du er vel blevet afsluttet nu?

Anmeld Citér

13. august 2021

Lillespire95

Tusinde tak for svar! 
Er ked af, du også måtte opleve det. Synes virkelig det har været hårdt! 
Men du giver da lidt håb, selvom jeg godt ved at kvindekroppen ikke er ens.

Jo, jeg er afsluttet nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.