Min datter på snart 3 år fik i tirsdags kørt ned af en bakke og for enden af denne her bakke var en skæv stenmur, så hun får slået sine fortænder op i tandkødet, vi var til vagttandlægen som fortæller os at vi ikke behøver være bekymret det hele så fint ud så det hele skulle nok gå nu skal hun bare ha lidt fred så det kan hele sammen
Igår gik hele dagen med at tilbyde hende mad hvilket hun nægtede og væske var også begrænset hvad jeg fik i hende og så få givet hende smerte stilene da hendes læbe var meget hævet og hun hade feber og slet ikke kunne finde ro.
Idag vågnede vi op efter en helved af en nat med tåre og skrig begrund af smerte trods smertestillende, hun hade 39,5 i feber og en fortsat hævet læbe trods hendes hoved hade ligget højt oppe i løbet af natten, jeg ringer så til tandlægen og fortæller hvad der er sket og at hun ikke rigtigt at spist i 40 timer vi får en akut tid og får af vide at den skæve stenmur hade lavet “hudafskrabninger” inde i munden på hende og der er kommet betændelse i hele hendes skade så hun skal ha antibiotika og så skal der renses med klorhexidin
nu har jeg prøvet i 4 timer at rense med klorhexidin og få hende til at tage denne her antibiotika hun nægter og farmand måtte overtage hvilket resulteret i at han tvang det i hende og hun kastede det så op 
hun nægter fortsat at få renset og tage sin medicin
hun har ikke rigtigt ville spise siden kl 15:30 i tirsdags og det er minimalt med væske jeg får i hende
hun er træt og vil enlig bare gerne sove hele tiden og så self mange smerter. Dog har jeg fint kontakt når hun er vågen
Men hvad fanden gør jeg? Hun nægter jo alt 
Anmeld
Citér