en bekymret gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.871 visninger
10 svar
14 synes godt om
12. august 2021

Nadia 21

Hej

jeg er gravidi uge10 og i dag har fået svar påforskellige prøver. Nogen som kan fortællehvad PAPPA på 0,861 betyder? er det lavt for højt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2021

Emiliaa92

De tal du får fra blodprøverne kan du ikke bruge til noget uden tallene fra nf scanningen.

Man burde faktisk slet ikke måtte se de tal fra blodprøverne, for der er virkelig mange der mistolker dem, og bliver unødvendigt bekymret !

Anmeld Citér

12. august 2021

Nadia 21

Åh, tak for dit svar ❤�� Jeg har det virkelig skidt efter jeg har set tallet. Er vi så helt sikker på, at tallet ikke betyder noget før NF scanning? 

Anmeld Citér

12. august 2021

Morpåudebane

Mit råd: STOP MED AT LÆS OM DET.. slap af, nyd graviditeten.

Du kan ikke bruge dem til noget, da de skal bruges sammen med en scanningen + din alder m.v

Anmeld Citér

12. august 2021

Niho

Nadia 21 skriver:

Åh, tak for dit svar ❤�� Jeg har det virkelig skidt efter jeg har set tallet. Er vi så helt sikker på, at tallet ikke betyder noget før NF scanning? 

Ja det kan i være HELT sikre på!!  jeg er første gangs gravid og var som dig i panik - helt uden grund  de søde piger herinde beroligede mig og jeg havde de fineste tal til nf for det er kun der de kan bruges

Anmeld Citér

12. august 2021

Nadia 21

Morpåudebane skriver:

Mit råd: STOP MED AT LÆS OM DET.. slap af, nyd graviditeten.

Du kan ikke bruge dem til noget, da de skal bruges sammen med en scanningen + din alder m.v

Tak❤��

Anmeld Citér

12. august 2021

Nadia 21

Niho skriver:

Ja det kan i være HELT sikre på!!  jeg er første gangs gravid og var som dig i panik - helt uden grund  de søde piger herinde beroligede mig og jeg havde de fineste tal til nf for det er kun der de kan bruges

Mange tak ❤�� så må vi håbe på det bedste ����

Anmeld Citér

13. august 2021

sommerfugl88

Hej

Du kan selv udregne om det er indenfor normalen her https://www.graviditetsberegner.dk/mom.html

Anmeld Citér

13. august 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990
sommerfugl88 skriver:

Hej

Du kan selv udregne om det er indenfor normalen her https://www.graviditetsberegner.dk/mom.html

Jeg vil personligt godt “advare” mod den omregner, idet jeg bekymrede mig så meget over, den sagde, mit HcG var unormalt. Til nakkefoldsscanningen fik jeg et virkelig godt tal, og det havde sparet mig for så mange bekymringer, hvis jeg ikke havde brugt den

Tallene giver kun mening sammen med selve scanningen

Anmeld Citér

13. august 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
sommerfugl88 skriver:

Hej

Hold nu op med at gøre hende bekymret.. Nu kan hun måske ikke lade være med at regne på det, og HVIS det så ikke ligger inden for normalen, så bliver hun igen bekymret.. Men selv hvis det ikke ligger inden for normalen, så kan det jo sagtens give et fint tal til scanningen og et sundt barn.. 

Er enig med den ene om, at man ikke burde kunne se de tal.. Man kan absolut ikke bruge dem til noget som helst.. 

TS: please lad være med at regne på det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.