Skyggestreger på normal teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.986 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2021

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder. 
første indlæg fra mig, håber i tager godt i lod mig og kan give mig nogle af jeres fantastiske råd og erfaringer  

sagen er den at jeg tror jeg er 4+1 idag, har taget en test fra normal som jeg tydeligt kan se en streg på. Men tog samtidig en rfsu tidlig test som ingenting viste. 

er derfor blevet i tvivl om normal er kendt for skyggestreger. Samt om den ikke burde være tydeligere når jeg nu er over test dag? 

håber i alle får en dejlig onsdag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2021

Anonym

Jeg oplevede præcis det samme negativ med en anden type test og meget svag positiv med normals graviditets test. Jeg var godt nok gravid, dog er vi senere blevet sat  1,5 uge tilbage, hvilket forklarer de svage test i uge 4-5.  

Krydser fingere for jer

Anmeld Citér

11. august 2021

Charl90

Jeg har fin erfaring med Normal test. Min var dog tydeligt positiv, mens jeg ikke kan se to streger på din.

Jeg har før stået med en svag streg ved testdag. Det var min mens bare  3 dage forsinket

De gange jeg har været gravid var den meget tydelig.

Anmeld Citér

11. august 2021

MJL88

Jeg har desværre lige oplevet ballade med test fra Normal.. 

Jeg kan ikke finde ud af at sætte billede ind desværre, men der var en lyserød svag streg, men den var tydelig nok til strækt arm testen. 
Men rema1000 mv. testede negativ

Anmeld Citér

11. august 2021

MJL88

Her er min test fra Normal  

Anmeld Citér

11. august 2021

Anonym trådstarter

Den ligner meget godt min i dagslyset din. Har du fået din mens? Og hvor langt var du henne da du fik denne test?

Anmeld Citér

11. august 2021

MJL88

Anonym skriver:

Den ligner meget godt min i dagslyset din. Har du fået din mens? Og hvor langt var du henne da du fik denne test?

Jeg var kun 3+2 da jeg tog den i mandags, skal først have mens på lørdag  

Men har taget et par stykker siden, og der har ikke rigtig været noget desværre.. 

Anmeld Citér

11. august 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej skønne kvinder. 
første indlæg fra mig, håber i tager godt i lod mig og kan give mig nogle af jeres fantastiske råd og erfaringer  

sagen er den at jeg tror jeg er 4+1 idag, har taget en test fra normal som jeg tydeligt kan se en streg på. Men tog samtidig en rfsu tidlig test som ingenting viste. 

er derfor blevet i tvivl om normal er kendt for skyggestreger. Samt om den ikke burde være tydeligere når jeg nu er over test dag? 

håber i alle får en dejlig onsdag.

Den ser desværre helt negativ ud. Hvis din menses ikke kommer om 2-3 dage så forsøg igen med en ny test. 

Anmeld Citér

11. august 2021

Anonym trådstarter

Har tager en digital clearblue som sagde ikke gravid, men efter råd fra ekspedienten i butikken. Skilte jeg den ad efterfølgende for at se strimlen deri. Den viser to fine streger. Så hvad mon jeg nu skal tro

Anmeld Citér

11. august 2021

Anonym

Du kan ikke bruge stregerne i en digital test til noget som helst.

voldsomt dårlig rådgivning fra butikken af.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.