Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
2 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2021

Baremig1975

Må lige høre om nogen har erfaring med lån. Jeg skulle låne 20000 skulle betale 1500 kr i omkostninger og 3200 til en kredit forsikring. Da lånet skulle udbetales får jeg en kvitteri'g på de 20000 er overført men modtager aldrig pengene. Da jeg tager fat i låne giver fortæller de at banken har lavet en taste fejl og kommet til at lave en overførelse på 200000 istedet for 20000. De 200000 er nu debiteret og kan ikke trækkes tilbage. Nu kan jeg kun låne de 200000 som jeg bestemt ikke er interresseret i. Kan jeg forlange at få omkostnings gebyrene og kredit forsikrings beløbet tilbage og annulerer lånet da de åbenbart ikke kan give den ydelse jeg har betalt for at få... Hvad tror i?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2021

Anonym

Nu står der ikke hvor du har lånt pengene (bank, kviklån eller privatlån) men kan du ikke bare overføre 180.000 retur ? Så du “kun” har de 20.000 tilbage du ville låne ? 

Hvis de er lånt af en reel långiver, så er der helt sikkert nogle vilkår og en fortrydelsesret, så du kan annullere lånet, men det er ikke sikkert at du kan få pengene for stiftelsen af lånet retur 

Anmeld Citér

11. august 2021

Bellabum

Baremig1975 skriver:

Må lige høre om nogen har erfaring med lån. Jeg skulle låne 20000 skulle betale 1500 kr i omkostninger og 3200 til en kredit forsikring. Da lånet skulle udbetales får jeg en kvitteri'g på de 20000 er overført men modtager aldrig pengene. Da jeg tager fat i låne giver fortæller de at banken har lavet en taste fejl og kommet til at lave en overførelse på 200000 istedet for 20000. De 200000 er nu debiteret og kan ikke trækkes tilbage. Nu kan jeg kun låne de 200000 som jeg bestemt ikke er interresseret i. Kan jeg forlange at få omkostnings gebyrene og kredit forsikrings beløbet tilbage og annulerer lånet da de åbenbart ikke kan give den ydelse jeg har betalt for at få... Hvad tror i?? 

Altså hvis du har en kvittering på at du har lånt 20.000 kr. Og det er hvad du har skrevet under på, så skal du jo også kun have 20.000 kr. Dem som har lavet fejlen må jo så æde eventuelle omkostninger. 

Men læs dine lånevilkår som en foreslår vil det nemmeste for alle jo bare være at du overføre 180.000 retur. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.