Afsløring af køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.705 visninger
6 svar
3 synes godt om
10. august 2021

Anonym trådstarter

Min nevø og hans kæreste skal have en bebser til februar.

De holder noget afsløring af køn her om halvanden uge og jeg er umiddelbart ikke inviteret, men min mor og far skal derind og så tænkte jeg om jeg kan snige en diaper-cake med derind, måske med mit gæt på hvilke køn det bliver, eller vil det være lidt for anmassende? (Moster er lidt skuffet over ikke at skulle med, men tænker at det er pga. manglende plads og så må man jo vælge).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

God idé og hvis du ved det kun er pga plads mangle.

Gør det. Sødt idé 

Anmeld Citér

10. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Altså en blekage er da en super sød ide, men personligt ville jeg være ligeglad med hvad du troede det var, men jeg har heller aldrig været eller holdt sådan køns afsløring , så ved ikke om det er kutymen at gæsterne skal gætte

Anmeld Citér

10. august 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Min nevø og hans kæreste skal have en bebser til februar.

De holder noget afsløring af køn her om halvanden uge og jeg er umiddelbart ikke inviteret, men min mor og far skal derind og så tænkte jeg om jeg kan snige en diaper-cake med derind, måske med mit gæt på hvilke køn det bliver, eller vil det være lidt for anmassende? (Moster er lidt skuffet over ikke at skulle med, men tænker at det er pga. manglende plads og så må man jo vælge).

Synes ideen er sød. Men synes måske det er anmassende med et kønsgæt når det i forvejen er en kønsafsløring. 
tænker det kan fjerne fokus og lave forvirring for det virkelige fokus. Altså deres afsløring  

men synes bestemt godt du kan sende noget neutralt som en tanke

Anmeld Citér

11. august 2021

Anonym trådstarter

Gæsterne skal tage enten noget lyseblåt tøj på eller lyserødt....så de skal gætte.

Anmeld Citér

11. august 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er en super sød ide!

Har du evt et billede af blekagen? Jeg lavede en til min veninde, for et par år siden, og ska lave en mere, engang i næste uge. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. august 2021

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes det er en super sød ide!

Har du evt et billede af blekagen? Jeg lavede en til min veninde, for et par år siden, og ska lave en mere, engang i næste uge. Vh Stine 

Jeg har bare været inde og kigge på Pinterest og fået ideer, så nu skal jeg i gang med at kreerer den

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.