GUL mærkede i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
8 svar
1 synes godt om
10. august 2021

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på om I som har oplevet en GUL kunne mærke det?

F.eks hvis det sad i æggelederen om i havde ondt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2021

Nenime

Jeg var igennem en GUL i marts og jeg havde ikke voldsomme smerter. 
Jeg havde en murrende "smerte" som ikke var en egentlig smerte (det er meget svært at forklare), og en underlig fornemmelse af at der var noget galt. Jeg havde så også haft en almindelig menstruation, og fandt først ud af jeg var gravid i uge 7, så jeg har jo også blødt pga at den sad forkert. 

Jeg var lidt overrasket over at jeg ikke havde mere ondt, og ikke fik den der voldsomme smerte som mange ellers beskriver, men vi er jo alle forskellige. 

Jeg er gravid igen (uge 4) og jeg er hamrende bange for at det samme sker igen. 

Jeg håber ikke for dig, at du oplever det samme

Anmeld Citér

10. august 2021

Anonym trådstarter

Nenime skriver:

Jeg var igennem en GUL i marts og jeg havde ikke voldsomme smerter. 
Jeg havde en murrende "smerte" som ikke var en egentlig smerte (det er meget svært at forklare), og en underlig fornemmelse af at der var noget galt. Jeg havde så også haft en almindelig menstruation, og fandt først ud af jeg var gravid i uge 7, så jeg har jo også blødt pga at den sad forkert. 

Jeg var lidt overrasket over at jeg ikke havde mere ondt, og ikke fik den der voldsomme smerte som mange ellers beskriver, men vi er jo alle forskellige. 

Jeg er gravid igen (uge 4) og jeg er hamrende bange for at det samme sker igen. 

Jeg håber ikke for dig, at du oplever det samme

Det er jeg ked af at høre. Jeg er 4+4 idag. Mistænker det ikke som sådan, men var nysgerrig på om det kunne mærkes. for os begge

Anmeld Citér

10. august 2021

2018mor

Anonym skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på om I som har oplevet en GUL kunne mærke det?

F.eks hvis det sad i æggelederen om i havde ondt?

Oh yes om jeg mærkede det. Jeg vågnede op en tidlig morgen og kunne dårligt gå. Det føltes som om der var en der havde stukket en arm op i mit underliv og bare trak alle indvolde ud gennem skeden. Da jeg endelig kom ind på sygehuset nogle timer senere viste der sig et lille blinkende hjerte i min højre æggeleder. Det blev fjernet + æggelederen da de ikke kunne stoppe blødningen 

Anmeld Citér

10. august 2021

FrøkenTø

Jeg mærkede ikke smerter på noget tidspunkt, men det viste sig også at fosteret ikke udviklede sig, som det skulle, så det fyldte kun ca. 6 mm i min æggeleder selvom jeg var i 9. uge.
Min GUL blev kun opdaget, fordi jeg begyndte at bløde og derfor blev fulgt med HCG-målinger (som steg) og scanninger (som ikke viste noget i min livmoder).

Krydser fingre for, at det ikke bliver noget, du behøver bekymre dig om

Anmeld Citér

10. august 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg har haft flere, desværre. Ingen voldsomme smerter, en enkelt gang blev det først opdaget i uge 10.

Anmeld Citér

10. august 2021

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Jeg har haft flere, desværre. Ingen voldsomme smerter, en enkelt gang blev det først opdaget i uge 10.

Ej det er jeg virkelig ked af at høre

Er det lykkedes dig at få en baby siden?

Anmeld Citér

10. august 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Ej det er jeg virkelig ked af at høre

Er det lykkedes dig at få en baby siden?

Ja, det er det heldigvis. Hele to stk. sunde og raske (og frække) børn

Anmeld Citér

11. august 2021

Miia90

Jeg havde sindssygt ondt. Jeg et en inde og udenfor livmoderen. Den inde for livmoderen blev en spontan abort, hvor jeg efterfølgende stadig havde sindssyge smerter, fik i fosterstilling og kunne slet ikke være i mig selv m, de andet så ud af jeg også havde en udenfor livmoderen, så det blev akut operation, hvor min æggeleder var gået i stykker og der var løbet 700ml blod ned i min bughulen �� Det var ret alvorligt.  Men ingen læger lyttede til mig og mine smerter, var til læge og scanner mange gange. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.