Hvad ser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Er overbevist om det er skyggeestreger du oplever hist og her.

For ved de overhovedet ikke kan se tegn på en graviditet på en scanning og at du også for fuldstændig negative test. Så tror jeg vitterlig bare det er en skygge  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg er nu på CD 58 og stadig ikke skyggen af mens. Jeg har dog testet negativ siden, så min forventning er, at have skippet en cyklus. Hvis ikke mens melder sig inden CD 70

må jeg have fat i lægen

Anmeld Citér

25. august 2021

Charl90

Mortiltodrengett skriver:

Jeg har ikke haft menstruation siden fødsel (i januar) så er godt forvirret

Jeg fik først min menstruation tilbage 2 år efter fødsel, da jeg stoppede med at amme så det kan bare være din krop ikke er klar endnu. Især hvis du ammer. Det er helt almindeligt.

Anmeld Citér

31. august 2021

Mortiltodrengett

Esj skriver:

Er overbevist om det er skyggeestreger du oplever hist og her.

For ved de overhovedet ikke kan se tegn på en graviditet på en scanning og at du også for fuldstændig negative test. Så tror jeg vitterlig bare det er en skygge  

Jeg tror du har ret. Eller du HAR ret. Det må være skyggestreger.
Man bliver sgu lidt små-skør af alt det testeri

Jeg har både fået taget blodprøver og været ved gynækolog, da der evt kan være andet galt. Der så de en hvid plet på livmoderen, der skal undersøges. 
Ikke skyggen af graviditet!

hcg ved blodprøve d. 26. August var fuldstændig negativ. 

Og så…..

Så fik jeg voldsom kvalme og en lille blødning igår, og så kom der igen de her underlige test. 
Har her til morgen taget to test, der ser positive ud - men som jo ikke kan være positive

Jeg troede aldrig jeg skulle blive sådan en monster tester - men så følelsen indeni er så stærk - altså af at noget er anderledes - så er det sgu umuligt at modstå. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. september 2021

Sommerfuglen90

Jeg har lavet fuldstændig den samme test som dig for en lille uges tid tiden, ved ikke om det er mærket der snyder ? 
hvordan er det gået, har du testet igen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. september 2021

Mom2be2022

Mortiltodrengett skriver:

Er det de berømte skyggestreger? 
Har gang i et underligt forløb. 

Har selv fået nogle der ligner din hvor det var en bio, men  for at du teste mere positiv om et par dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.