Fald på haleben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2021

Anonym trådstarter

Øv, faldt lige ned på halebenet i dag. 
og det gør ondt. Kan dog lindre smerten ved at sidde i lidt “skæve stillinger “.

andre der har prøvet det og har et godt råd ?
 Og hvor lang tid havde I ondt ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Øv hvor træls, det kan virkelig bare gøre ond - og det længe efter.

Efter kit fald bøvlede jeg længe med smerter, især når jeg sad ned i længere tid.

Jeg kan anbefale en badering at sidde på, eller et tæppe rullet til en pølse, og så en ring, så der er hul til numsen.

Anmeld Citér

9. august 2021

Dorthe1986

Jeg har prøvet at falde, så jeg brækkede halebenet. Fik noget smertestillende og så købte jeg sådan en donutpude. Det kan tage temmelig lang tid. 

Anmeld Citér

9. august 2021

Anonym

Jeg faldt for snart 10 år siden og brækkede halebenet, det var forfærdeligt, det tog 7 mdr. før det var OK at sidde. I dag kan jeg stadig mærke det hvis jeg sidder for længe (også på toilettet mærkeligt nok) så får jeg små jag. 

God bedring

Anmeld Citér

9. august 2021

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Øv hvor træls, det kan virkelig bare gøre ond - og det længe efter.

Efter kit fald bøvlede jeg længe med smerter, især når jeg sad ned i længere tid.

Jeg kan anbefale en badering at sidde på, eller et tæppe rullet til en pølse, og så en ring, så der er hul til numsen.

Ja jeg må have fundet noget at sidde på. Det er lidt træls med sådan en omgang for der er ikke rigtigt noget man kan gøre for at fremskynde bedringen udover aflastning og afslapning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.