1 maj rejser vi jubii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Sofie

Rejsen er bstilt og vi rejser 18 dage til Bali jubiiii :-)

Peters far har haft et lille firma som han lukkede 1 januar, men revisoren havde fundet et overskud, så nu har de valgt at inviterer familien til Bali. Det er os, Peters bror, kone og barn, Peters mor, Peters far, hans kone og hendes far så det bliver mange vi skal afsted. Det bliver simpelthen bare super og vi tæller allerede dagene herhjemme.

Syntes det er fantastisk de har inviteret Peters mor med også.. Hun blev jo alene sidste sommer da Fin døde af kræft og så har Peters far og nene syntes at hun s.følig skulle med ud og rejse når vi alle skulle afsted.. så stort af dem (hun betaler selv og det gør nenes far også).

Ellers ikke så meget nyt herfra.. Vi nyder stadig at bo her på "landet"

Det går bare rigtig godt med Freya i skolen. Hun er meget glad for det og rigtig god, så vi har bestemt ikke fortrudt at have sendt hende afsted. Hun følger mindst lige så godt med som hendes klassekammerater og så kom hun væk fra den latterlige bh :-(

Loke er stadig ked når han bliver afleveret og over ikke nok.. har simpelthen kampe med dem hverdag.. kan ikke forstå at de ikke kan lave et soverum eller lign for de yngste bh børn.. Det er simpelthen ikke nok at Loke kun har sovet 15-30 min, det kan han bare ikke klare sig med

Bare fordi der ikke er pladser nok i vs, så skal det gå udover de ældste vs børn som så ryger videre i bh for tidligt (efter min mening).. Syntes bare det er for dårligt!

Nå.. det var lidt herfra

Kh Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nøøøøj tillykke tillykke!!!! Hvor fedt for jer!

Skønt at høre, at Freya trives i skolen.

Hvordan går det med dig og arbejde? Har du fundet dig noget andet??

KRAM

Anmeld

27. oktober 2009

Sofie

Hej Zafir..

ja det er bare super fedt.. Vi glæder os rigtig meget..

Ang. job så kan du læse mit brokke indlæg øvvv :-(

Kh Sofie

Anmeld

30. oktober 2009

Muslingen

Nøj hvor er det fedt. Det bliver da bare ren luksus ferie :-)

Kh Fie

Anmeld

30. oktober 2009

Tina2

Fedest, Sofie!!!! Hvor lang tid tager flyveturen, den må være lang.......

Glæder mig allerede til at se billeder og høre om turen, er da SLET SLET ikke misundelig  GU ER JEG SÅ!!! :-)

Anmeld

31. oktober 2009

Tina Andersen

Sikken en fed overraskelse og dejligt at det går godt med Freya i skolen Emil tæller også dagene til at det er hans tur tror han keder sig lidt i Bh.

Men det er sgu da synd for Loke at han ikke kan få sovet, det må i da arbejde på at få lavet, EMil sov til middag til han var 3 1/2 næsten 4

og træls med jobsituationen men mon ikke snart at du finder noget, håber det for jer

k.h

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.