Brun udflåd, skal jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg har her til formiddag haft lidt brunt udflåd, efter samleje aftenen før. Jeg har ingen smerter ellers, men hvis man læser på nettet, kommer det værst tænkelige udfald jo hurtigt op og nu er jeg nervøs for en abort?

Jeg er 5+4, så der er jo mega stor chance for abort stadig, men er der andre der har oplevet lignende uden at der er sket mere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

Brunt udflåd kan betyde mange ting - men i mange tilfælde er det helt normalt, og når det er efter sex, kan det sagtens bare være en lille kontaktblødning fra sarte slimhinder

Det vigtigste er at holde øje med, blødningen stopper igen og ikke bliver kraftigere og/eller skifter til en frisk rød farve.

Jeg havde selv brunt udflåd i starten af min graviditet og var hamrende nervøs. Jeg kontaktede min læge, som tog blodprøver for at undersøge, om mit HcG-niveau steg. Herefter sendte han mig til scanning – nok mest af alt for, at jeg kunne være tryg igen Alt var helt normalt.

Hvis du er bekymret og/eller utryg, kan jeg varmt anbefale at kontakte din læge, som vil hjælpe dig videre

Anmeld Citér

8. august 2021

Lilos

Jeg kan udemærket godt forstå at du bliver bekymret ♥️ Det behøver ikke nødvendigvis at være negativt.

Jeg blødte brunt fra uge 5-6 uger frem til NF med dages mellemrum. Og det skete efter sex, gåture, rengøring osv.

Og spiren ligger så trygt i mavsen i 17. Uge nu.

Jeg fik at vide, at nogle kvinder bare har ekstra sensitive slimhinder hvorfor jeg blødte så ofte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.