Gud hvor er jeg træt af at søge job :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Sofie

Har simpelthen søge sååå mange job her de sidse måneder og har stadig ikke fået noget :-(

Er også gået væk fra mit fag for bare at få et eller andet.

31 okt. har jeg ikke noget job (løn) mere og så er der altså ingen penge til mig.. Sååå praktisk lige he op til jul

Har ikke stået i A-kassen længe nok til at få dagpenge så den dur heller ikke.

Havde bare ikke på noget tidspunkt troet det ville være et problem at finde nyt arbejde. Men trods mange jobsamtaler så har jeg stadig ikke fået noget. i starten søgte jeg kun de ting jeg virkelig gerne ville arbejde med inde for mit fag, men efterhånden er det bare blevet til flere og flere ting. Syntes det er noget øv!

Kh Sofie -so altså lige måtte lufte lidt ud.. sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofie skriver:

Har simpelthen søge sååå mange job her de sidse måneder og har stadig ikke fået noget :-(

Er også gået væk fra mit fag for bare at få et eller andet.

31 okt. har jeg ikke noget job (løn) mere og så er der altså ingen penge til mig.. Sååå praktisk lige he op til jul

Har ikke stået i A-kassen længe nok til at få dagpenge så den dur heller ikke.

Havde bare ikke på noget tidspunkt troet det ville være et problem at finde nyt arbejde. Men trods mange jobsamtaler så har jeg stadig ikke fået noget. i starten søgte jeg kun de ting jeg virkelig gerne ville arbejde med inde for mit fag, men efterhånden er det bare blevet til flere og flere ting. Syntes det er noget øv!

Kh Sofie -so altså lige måtte lufte lidt ud.. sorry

ARGH sikke noget pis altså

Det havde jeg ikke set...

Hvad med at blive dagplejer? Mangler de ikke det i Holbæk kommune?

Anmeld

29. oktober 2009

tumle81

Hej Sofie

Øv altså hvor er det bare surt for dig/jer... Det er rigtig rigtig øv når man ikke kan finde noget nyt job! Der er virkelig blevet alt for få stillinger div. steder...

håber at du snart finder noget, og også gerne noget som du bliver rigtig glad for!

Knus Kathrina

Anmeld

6. november 2009

Avi

ÆV!!! hvor er det træls for jer, det er da bare surt

Jeg håber at der snart kommer gang i fananserne igen, så det kan udløse nogle fler jobs....Det er da deprimerende at gå hjemme uden at få noget særligt udbetalt

Knus avi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.