Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2021

Græshoppen

Hej

måske nogen kan hjælpe med mit mysterie - 

Menstruation den 22. Juli - negativ test forud for dette. 
Tester så ultra svagt positiv inden for tid på flere forskellige teste fra den 2. August og frem til idag hvor jeg har testet på Apotekets tidlig test som viser en synlig svag positiv indenfor tid - og en test fra Rema, som ser ud til at være negativ. Måske kan man godt fornemme streg nr 2, hvis man virkelig gerne vil se den  

Jeg har også taget ægløsningstest siden den 26. Juli, som har været meget tæt på positive de sidste 6 dage - idag synes jeg den virker meget tæt på positiv, men der mangler måske en lille smule farve i, for at være rigtig positiv. 

Jeg forstår ikke helt hvad der foregår - har jeg haft meget tidlig ægløsning efter meno, og er gravid - eller har jeg ægløsning nu? 

Billede fra test idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg gætter på ægløsning. Dine g test burde vel være tydeligere nu, hvis du var gravid?

Anmeld Citér

7. august 2021

Græshoppen

Jeg tror du har ret

Anmeld Citér

7. august 2021

Blomste

Jeg har fået mere tydelig skyggestreger på både Rema1000 og Apotekets test, uden at være gravid.

Det er nok mere ægløsningstesten der er rigtig

Anmeld Citér

7. august 2021

Charl90

Ægløsningstesten er positiv. De andre tests er negative. Man kan næsten altid fornemme hvor stregen skulle have været. Apotekets test skulle være rigtig slemme til skyggestreger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.