Kan i Ane noget her??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
8 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2021

Anonym trådstarter

Kan i se noget som helst her? Synes self selv jeg kan. Er ca 3+4/5 idag. Og ved godt jeg kan prøve at teste igen om nogle dage��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2021

Ananas

Ja det kan jeg godt forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

7. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Kan i se noget som helst her? Synes self selv jeg kan. Er ca 3+4/5 idag. Og ved godt jeg kan prøve at teste igen om nogle dage��

Kan godt ane en steg men kan ikke se om der er farve i, prøv igen om et par dage. Husk at aflæs inden for tiden

Anmeld Citér

7. august 2021

Charl90

Måske for tidligt at sige

Anmeld Citér

7. august 2021

Anonym

Jeg synes desværre ikke jeg ser nogen farve i
Men som du selv siger, vent et par dage

Anmeld Citér

7. august 2021

Baby.mamma

Ja, det kan jeg godt. Ligner, for mig, at der er farve i. Jeg håber, den vil udvikle sig

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym trådstarter

Føler desværre ikke, at der er udvikling i testene. Har taget disse to til morgen, stadig meget svage men tak for jeres feedback!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. august 2021

Enmere20

Anonym skriver:

Føler desværre ikke, at der er udvikling i testene. Har taget disse to til morgen, stadig meget svage men tak for jeres feedback!

Det er sjældent de udvikler sig helt vildt når de er taget med en dag mellemrum og så tidligt  jeg kan godt se stregerne og mon ikke de bliver tydeligere når der lige går et par dage mere

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym

I denne graviditet testede jeg også svagt fra første dag positiv til anden dag (prøvede for sjov om den havde udviklet sig mere) og jeg er 5+4 nu. Så det ligner meget mine første tests.

men test igen tættere på den dag du skal have mens, så burde den være mere tydelig, hvis den er positiv ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.