Større fødder, hvad gjorde I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
7 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 25 og skal føde til november. Mine fødder er simpelthen blevet større, tænker det er væske. Ved min sidste graviditet voksede mine fødder også og jeg endte med at gå et halvt nummer op, også selv efter væsken var forsvundet. Har I også prøvet det? Og forblev fødderne større efter anden graviditet? Jeg er helt i vildrede om hvad jeg gør med fodtøj, for kan kun passe sandaler pt, men det går nok ikke helt frem til november  Måske jeg bare skal købe et par billige sko til de sidste par mdr, ved jo ikke om de forbliver større de fødder der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2021

Anonym

Jeg har ikke selv været ude for dette. Men jeg tænker ikke der er andet for, end at købe nogle billige sko

Anmeld Citér

6. august 2021

Moep

Mine voksede også et halvt nummer pga. væske i første graviditet. Var da glad for det var et juli-barn, så kunne nøjes med at leve i klip klappere  De gik tilbage til at være samme størrelse igen, og jeg kunne fint passe alt mit gamle fodtøj om vinteren. 
Hvis jeg var dig, ville jeg også bare købe et par billige sko som holdte til graviditeten. Så kan du altid tage en status efter fødsel.

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 25 og skal føde til november. Mine fødder er simpelthen blevet større, tænker det er væske. Ved min sidste graviditet voksede mine fødder også og jeg endte med at gå et halvt nummer op, også selv efter væsken var forsvundet. Har I også prøvet det? Og forblev fødderne større efter anden graviditet? Jeg er helt i vildrede om hvad jeg gør med fodtøj, for kan kun passe sandaler pt, men det går nok ikke helt frem til november  Måske jeg bare skal købe et par billige sko til de sidste par mdr, ved jo ikke om de forbliver større de fødder der

Ork ja, før jeg fik børn brugte jeg 39, I dag bruger jeg 42.. Jeg har læst det er meget normalt  

Anmeld Citér

6. august 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Mine fødder er vokset i begge mine graviditeter. Første gang fødte jeg i juli og levede bare i klip klapper, men fødderne forblev større og jeg måtte købe nye sko. Anden gang havde jeg termin i januar, så der købte jeg nogle billige sko da jeg ikke kunne passe mine normale sko længere. Men efter fødslen blev fødderne mindre igen, og jeg behøvede ikke at købe nye sko

Anmeld Citér

6. august 2021

Carina:-)

Jeg ville så ikke købe nogle billige sko...

Dine fødder har  især under graviditet brug for ordentlige sko - de bærer lige nu på ekstra vægt , så pas på dem . - plus det gavner også din ryg og lænd med ordentligt fodtøj.

Anmeld Citér

6. august 2021

fehår

Jeg har ikke døjet med væske i mine graviditeter, men mine fødder er alligevel vokset - og de er ikke skrumpet igen. Inden børn brugte jeg 37, nu bruger jeg 38. Anden graviditet fik heldigvis ikke fødderne til at vokse yderligere, det var kun den første. 

Her er en artikel om det: https://www.medicalnewstoday.com/articles/257151#3

Anmeld Citér

6. august 2021

Babycrew

Jeg fødte min datter d 22 december 2020 og levede i klipklapper frem til hun blev født og et godt stykke tid derefter.

Jeg frøs aldrig mine fødder, havde det konstant varmt under graviditeten. Nød at få kølet fødderne ned i kolde vandpytter, når jeg var ude at handle..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.