Lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2021

Fafo

Hej damer

Andre der oplever lænd smerter allerede? (Jeg er 22+3) 

God aften

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2021

Vestjyden

Jeg har haft ondt længe, og faktisk så ondt at jeg har været sygemeldt fra arbejde på grund af set over en måned nu, og jeg er ‘kun’ 26+5 i dag… det er enormt frustrerende! Men har trøstet mig lidt ved at det kom så sent denne gang, da jeg var gravid første gang fik jeg rigtig ondt allerede 2 måneder henne

Anmeld Citér

4. august 2021

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jep.

Lænd og bækken fra uge. 10.

Lænden blev faktisk bedst  af et par nummer mindre graviditets bukser fra hogm end jeg normalt brugte .  de støttende lige de rette steder. Jeg kunne ikke gå i løst tøj pga ovenstående. Plus en god seng. 

Jeg gik fast til fys  hver 14 dag til 3 uge og graviditets svøm. Deltidssygemeldt. Men mødte op indtil jeg skulle gå fra. 

Anmeld Citér

4. august 2021

Fafo

Vestjyden skriver:

Jeg har haft ondt længe, og faktisk så ondt at jeg har været sygemeldt fra arbejde på grund af set over en måned nu, og jeg er ‘kun’ 26+5 i dag… det er enormt frustrerende! Men har trøstet mig lidt ved at det kom så sent denne gang, da jeg var gravid første gang fik jeg rigtig ondt allerede 2 måneder henne

Jaa okay, det er møg træls og vi bor på 2 sal, jeg kan næsten ikke gå

Anmeld Citér

4. august 2021

Fafo

årgang84 skriver:

Jep.

Lænd og bækken fra uge. 10.

Lænden blev faktisk bedst  af et par nummer mindre graviditets bukser fra hogm end jeg normalt brugte .  de støttende lige de rette steder. Jeg kunne ikke gå i løst tøj pga ovenstående. Plus en god seng. 

Jeg gik fast til fys  hver 14 dag til 3 uge og graviditets svøm. Deltidssygemeldt. Men mødte op indtil jeg skulle gå fra. 

Ja okay, det kunne man da prøve. Jeg skal til jordemoder på Fredag, så må jeg se hvad hun siger

Anmeld Citér

4. august 2021

årgang84

Fafo skriver:

Ja okay, det kunne man da prøve. Jeg skal til jordemoder på Fredag, så må jeg se hvad hun siger

Det var bestemt ikke guld og grønne skove. Men det kunne holdes ud. Og jeg fik en forståelse for min krop.

Min jordemor vejledte mig ikke i noget. Jeg tog kontakt til fys selv. Varmt vand er godt men hårdt også at komme op. Der skal man også finde sin grænse. 

Anmeld Citér

4. august 2021

Fafo

årgang84 skriver:

Det var bestemt ikke guld og grønne skove. Men det kunne holdes ud. Og jeg fik en forståelse for min krop.

Min jordemor vejledte mig ikke i noget. Jeg tog kontakt til fys selv. Varmt vand er godt men hårdt også at komme op. Der skal man også finde sin grænse. 

Når, burde hun ikke netop vejlede eller hjælpe dig på den ene eller den anden måde, eller?

Anmeld Citér

5. august 2021

årgang84

Fafo skriver:

Når, burde hun ikke netop vejlede eller hjælpe dig på den ene eller den anden måde, eller?

Jeg oplevede det så tidligt så endte med at køre lidt mit eget løb.

Jeg husker ikke hvornår jeg startede ved en jordemor men der var jeg igang med fysen. Og skulle til at starte op på svømningen. 

Men det jo stadig din læge der skal henvise. Hvis du skal til fys og ligende.

En jordemor kan give gode råd men du skal selv hjem og opsøge mig bekendt. 

Anmeld Citér

5. august 2021

Fafo

årgang84 skriver:

Jeg oplevede det så tidligt så endte med at køre lidt mit eget løb.

Jeg husker ikke hvornår jeg startede ved en jordemor men der var jeg igang med fysen. Og skulle til at starte op på svømningen. 

Men det jo stadig din læge der skal henvise. Hvis du skal til fys og ligende.

En jordemor kan give gode råd men du skal selv hjem og opsøge mig bekendt. 

Ja okay, selv bøvler jeg stadig med at være skidt tilpas og nu det her oveni puha..

Men jeg prøver at snakke med min jordemoder i morgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.