Termin april 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.153 visninger
9 svar
2 synes godt om
4. august 2021

Enmere20

Nu var der allerede en del der har testet positiv i testtråden, så tænker vi kunne få glæde af en tråd for os der vil have termin i april 2022 så vi kan dele bekymringer, glæder osv

jeg selv har umiddelbart termin 8 april 2022 såfremt den bliver siddende. Havde en bio i slutningen af sidste år, så bidder negle for at den bliver siddende denne her gang

har i dag været oppe og få taget blodprøve for at følge hcg så jeg er meget spændt på resultatet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2021

Charl90

Tillykke Det er en hemmelig gruppe på Facebook til samme formål "Termin april 2022". Den er lidt lettere at bruge, synes jeg.

Hvordan kan det være du skal følges med hcg niveauet?

Jeg havde selv en spontan abort i uge 11, i april. Jeg er nu 4+5 Jeg vil prøve at efterspørge en tryghedsscanning til min lægesamtale i uge 8, men forventer ikke noget.

Anmeld Citér

4. august 2021

Enmere20

Tillykke Det er en hemmelig gruppe på Facebook til samme formål "Termin april 2022". Den er lidt lettere at bruge, synes jeg.

Hvordan kan det være du skal følges med hcg niveauet?

Jeg havde selv en spontan abort i uge 11, i april. Jeg er nu 4+5 Jeg vil prøve at efterspørge en tryghedsscanning til min lægesamtale i uge 8, men forventer ikke noget.

Tak, der vil jeg da klart melde mig ind

jeg har spurgt min læge, da jeg synes det kunne være rart at vide det udvikler sig som det skal. Sidst da jeg fik målt hcg da jeg begyndte at bløde var hcg så lavt at jeg der nok ville have vidst at det ikke blev til noget

det var kun fordi jeg valgte at få lavet en scanning at jeg vidste det var slut og hvor ville jeg være ked af at gå rundt og tro jeg var gravid hvis ikke der er noget længere

jeg krydser for at du kan få en scanning. Har du overvejet selv at betale en hvis nu lægen ikke vil give dig en?

Anmeld Citér

4. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg er også med her �� min ÆL må have rykket sig, så er noget kortere henne end forventet og tester kun svagt positiv men håber

Anmeld Citér

4. august 2021

Enmere20

Sessi skriver:

Jeg er også med her �� min ÆL må have rykket sig, så er noget kortere henne end forventet og tester kun svagt positiv men håber

Tillykke

for god udvikling i testene

Anmeld Citér

4. august 2021

Charl90

Enmere20 skriver:

Tak, der vil jeg da klart melde mig ind

jeg har spurgt min læge, da jeg synes det kunne være rart at vide det udvikler sig som det skal. Sidst da jeg fik målt hcg da jeg begyndte at bløde var hcg så lavt at jeg der nok ville have vidst at det ikke blev til noget

det var kun fordi jeg valgte at få lavet en scanning at jeg vidste det var slut og hvor ville jeg være ked af at gå rundt og tro jeg var gravid hvis ikke der er noget længere

jeg krydser for at du kan få en scanning. Har du overvejet selv at betale en hvis nu lægen ikke vil give dig en?

Mit hcg var også ret lavt ift hvor langt henne jeg var. Måske min læge vil lave blodprøver på mig også.

Jeg overvejer selv at betale for en hvis hun ikke vil tilbyde det. Jeg tror dog jeg ender med at vente til NF. Det vil bare være virkelig ærgerligt først at opdage en MA til NF. Men jeg er optimist og tror på det lykkes denne gang

Også hele og lykke til dig

Anmeld Citér

4. august 2021

Enmere20

Charl90 skriver:

Mit hcg var også ret lavt ift hvor langt henne jeg var. Måske min læge vil lave blodprøver på mig også.

Jeg overvejer selv at betale for en hvis hun ikke vil tilbyde det. Jeg tror dog jeg ender med at vente til NF. Det vil bare være virkelig ærgerligt først at opdage en MA til NF. Men jeg er optimist og tror på det lykkes denne gang

Også hele og lykke til dig

Jeg ville helt klart spørge, det giver lidt ro i sindet  jeg skrev bare til min læge om vi ikke kunne følge hcg og det var heldigvis intet problem.

Jeg har netop fået mit svar fra hcg måling og den er på 1700, så nu er jeg i hvert fald lidt mere rolig

Anmeld Citér

4. august 2021

CS88

Jeg er også med her - er efter egne beregninger 4+4 i dag med termin 9/4 ☺️

Anmeld Citér

4. august 2021

A38

Jeg melder mig også forsigtigt. Er cirka 4+3, har masser af positive tests, men en smule lyserød udflåd. Havde en spontan abort i april 8+0, så jeg er lidt tilbageholden, men pt. hepper jeg på en april-baby i maven!

Anmeld Citér

6. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg tror desværre jeg fangede endnu en Bio da mine test nu er negative  øv.. men vi må bare op på hesten igen og vente på næste cyklus.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.