Fortælle den gode nyhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2021

Anonym trådstarter

Hej. Jeg ville høre hvad andre måske har valgt at fortælle nyheden til bedsteforældrene.

Den ene hold bliver for første gang, så her har vi udtænkt en hyggelig Surprise. Men det andet hold har et barnebarn i forvejen og her er vi virkelig i tvivl om vi skal gøre noget særligt ud af det. De har jo ligesom titlen .?

Hvad har andre i samme situation gjort ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej. Jeg ville høre hvad andre måske har valgt at fortælle nyheden til bedsteforældrene.

Den ene hold bliver for første gang, så her har vi udtænkt en hyggelig Surprise. Men det andet hold har et barnebarn i forvejen og her er vi virkelig i tvivl om vi skal gøre noget særligt ud af det. De har jo ligesom titlen .?

Hvad har andre i samme situation gjort ? 

Selvfølgelig skal I gøre noget særligt for det hold der allerede har et barnebarn. Det er jo stadig deres barns første barn, det er da ligeså spændende, som at få det allerførste barnebarn

Jeg ventede også mine forældres andet barnebarn, de blev da ligeså glade/overrasket som da de hørte de skulle være bedsteforældre første gang nu har de lige hørt, at jeg venter fjerde barnebarn, og det var præcis samme glæde som de andre gange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.