Nysen som tidligt graviditetsaymptom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2021

Mormuh

Profilbillede for Mormuh

Hej alle.

Efter en spontan abort i starten af juni, håber jeg sådan, at jeg kan teste positiv indenfor de næste par dage. Er, hvis jeg er gravid, 3+3, men den var negativ i morges. Har de sidste par dage haft helt vildt meget kildren i næsen og nyser mange mange gange om dagen. Det plejer jeg aldrig og har ikke allergi, så håber det kan være en graviditetstegn. Kan også bare være ønsketænkning, men er der nogen som har oplevet det så tidligt, hvor det viste sig at have relation til graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2021

JJ0702

Mormuh skriver:

Hej alle.

Efter en spontan abort i starten af juni, håber jeg sådan, at jeg kan teste positiv indenfor de næste par dage. Er, hvis jeg er gravid, 3+3, men den var negativ i morges. Har de sidste par dage haft helt vildt meget kildren i næsen og nyser mange mange gange om dagen. Det plejer jeg aldrig og har ikke allergi, så håber det kan være en graviditetstegn. Kan også bare være ønsketænkning, men er der nogen som har oplevet det så tidligt, hvor det viste sig at have relation til graviditet?

Jeg tror ikke det anses for et alm graviditets tegn, men nu hvor jeg tænker over det, nøs jeg super meget en uges tid inden jeg opdagede jeg var gravid.

Anmeld Citér

2. august 2021

Mormuh

Profilbillede for Mormuh

Hehe nej vel  Men er da glad for at høre, du mindes også at have nyst! Så kan jeg holde fast i mit lille håb

Anmeld Citér

2. august 2021

Baby.mamma

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før, men det er godt at have håb

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.