Projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke ændringer i har lavet i jeres hverdag under projekt baby? 

Vi er i gang i min 1. cyklus.
Jeg har smidt smøgerne, alkohol osv. og spiser 400 mcg folsyre dagligt.

Da jeg er ny i det her tænker jeg “er der evt. andet jeg kan gøre, som jeg ikke ved?”  Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august

Mabo95

Profilbillede for Mabo95

Vi ændrede intet under 1 projekt baby, og nu her under 2 projekt baby har vi heller ikke ændret noget. Måske ikke lige et svar du kan bruge til så meget, men sådan har det nu engang været herhjemme, og det gik fint 1. Gang så vi fortsætter i den bane hehe

Dog ryger og drikker vi ikke i forvejen, så det var heller ikke et punkt som skulle ændres her

Anmeld Citér

1. august

Anonym trådstarter

Mabo95 skriver:

Vi ændrede intet under 1 projekt baby, og nu her under 2 projekt baby har vi heller ikke ændret noget. Måske ikke lige et svar du kan bruge til så meget, men sådan har det nu engang været herhjemme, og det gik fint 1. Gang så vi fortsætter i den bane hehe

Dog ryger og drikker vi ikke i forvejen, så det var heller ikke et punkt som skulle ændres her

Dit svar er yderst brugbart!  
Det er dejligt at høre at du egentlig bare slapper af i det. Jeg tror at jeg er bange for at gøre for meget og for lidt. Så jeg er glad for dit svar og tænker at jeg bare skal tage den med ro 

Anmeld Citér

1. august

Charl90

Profilbillede for Charl90

Jeg har ikke ændret noget. Ryger og drikker i forvejen ikke. Tager gravidmultivitamin i stedet for almindelige vitaminpiller (pga folinsyre).

Anmeld Citér

1. august

Morpåudebane

Profilbillede for Morpåudebane

Ingenting. Ryger ikke, men drikker/drak stadig et glas vin, en øl m.v. Spiser i forvejen relativt sundt og tager vitaminer hver dag. Så ingen ændring her, hverken ved nr 1, 2 eller 3

syntes ikke man skal ændre hele ens liv pga PB, (medmindre man selvfølgelig selv ville have godt af ændringen)

Anmeld Citér

1. august

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

Vi ændrede intet – andet end at droppe præventionen. Det tog mig 6 måneder at komme tilbage til normal cyklus, og derefter 1 måned, og så var den der

Det havde været meget lang tid, hvis vi i den tid skulle leve markant anderledes, så vi nød stadig en vinmenu i ny og næ, jeg dyrkede høj-intensitet sport, og min kæreste drak de øl med vennerne, han ønskede. Det fungerede for os - selvfølgelig også fordi vi i forvejen lever relativt sundt og fornuftigt 

Anmeld Citér

1. august

Mortil_en

Profilbillede for Mortil_en

Vi har heller ikke ændret noget. Vi spiser sundt og drikker normalt vin et par gange om måneden. Nu har vi ferie, så får vi lidt mere vin og snacks. Jeg tror jeg ville blive ulideligt utålmodig hvis jeg opgav alt og kun satsede på at blive gravid 

Anmeld Citér

1. august

Anonym

Jeg har intet ændret før jeg nu står med positiv resultat, har været ryger indtil for en uge siden og drak med måde når det lystede.

Alle har selvfølgelig ikke lige nemt ved det, desværre. Men tror det bedste er at slappe af og lade tingene komme når tid er

Anmeld Citér

1. august

Anonym

Jeg ændrede intet, andet end at jeg spiste folsyre - og det var nok meget godt, for vi forsøgte i 2 år!

Jeg levede i forvejen ret sundt, så der var ikke smøger eller lignende, der skulle kvittes.

Anmeld Citér

1. august

Anonym

Jeg levede meget usundt inden. Hvor jeg drak store mængder koffin, alkohol ihvertfald hver weekend, en del smertestillende grundet mavesmerter. 

Så en masse faktorer der var dårligt for fertiliteten. Så ænderer mine vaner 3 måneder før spiralen blev taget ud. Jeg stoppede med alt  koffin, alkohol, og smertestillende. Derudover startede jeg med super shakes med masser vitaminer + macapulver og folinsyre. 

Ved ikke om det gjorde nogen forskel. Men vi blev ihvertfald gravid med det samme ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.