(marts) Hvornår vender det hvis det overhovedet skal gøre det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

hc=k

Min søn er 7 måneder og sover rigtig meget. Han er vågen 2 timer og så sover han lur det bliver til minimum 3 lange gode lure inden aftensmad og så sover han hele natten. Hvornår vender det?? Er det unormalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Misjelle

tror det er meget forskelligt hvornår det stopper men mener bestemt at han bare skal have alle de lure han har brug for. Herhjemme tager min søn 2 gode lure og en kort sen eftermiddag.

Anmeld

27. oktober 2009

hc=k

Okay så det er ikke fordi han ar unormal. Jeg blev nemlig helt nervøs for om der var noget galt med ham siden han ikke er så meget vågen som mange andre jeg kenders børn. Han er jo vågen og på når han er vågen. Han kan det han skal kunne og han er ikke voldsom eller hidsig .

Anmeld

27. oktober 2009

Misjelle

hc=k skriver:

Okay så det er ikke fordi han ar unormal. Jeg blev nemlig helt nervøs for om der var noget galt med ham siden han ikke er så meget vågen som mange andre jeg kenders børn. Han er jo vågen og på når han er vågen. Han kan det han skal kunne og han er ikke voldsom eller hidsig .

Nej han er jo vågen så det er helt fint er sikker på han er helt normal ellers er vi 2 med unormale børn . Linus er også oppe i ca. 2 - 2½ time så skal han have en lur igen .

Anmeld

27. oktober 2009

hc=k

Dejligt at der findes nogle med sove-glade børn som os hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.