Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer der nu engang er testmonster
Ren nysgerrighed, hvor mange har oplevet at få skyggestreg på baby plan tidlig tests? Og hvad udfald har I fået?
Hilsen et testmonster
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej de damer der nu engang er testmonster Ren nysgerrighed, hvor mange har oplevet at få skyggestreg på baby plan tidlig tests? Og hvad udfald har I fået? Hilsen et testmonster
Her uden mærke
Jeg har oplevet det maaange gange. Derfor tror jeg at din test er positiv
Jeg får altid skyggestreger, uanset mærke og kun i april var den positiv, men desværre en bio.
men med det sagt, så synes jeg at jeg aner lidt farve i din, så test da lige igen om to dage. Måske den udvikler sig
Projektbaby2021 skriver: Jeg har oplevet det maaange gange. Derfor tror jeg at din test er positiv
Tror du den er positiv?
Anonym skriver: Tror du den er positiv?
Ja, det tror jeg.
Prøv igen i morgen tidlig
Jeg synes den ser negativ ud. Men den ser ud til at være gået over tid uanset hvad. Kontrolstregen ser sort ud og ikke rød?
Test når du er gået over tid så slipper du også for at fange en bio
Oplevet skygger MASSER af gange, én gang har den udviklet sig men endte desværre i bio.
Charl90 skriver: Jeg synes den ser negativ ud. Men den ser ud til at være gået over tid uanset hvad. Kontrolstregen ser sort ud og ikke rød? Test når du er gået over tid så slipper du også for at fange en bio
helt enig med dig
billedet er taget efter tid, men stregen dukkede allerede op efter 2 min. Tog bare først billede da jeg ville forhør mig herinde
Jeg får dem også nærmest altid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128