Solcreme til gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2021

majasofia

Jeg er førstegangsgravid i 6. uge og skal på ferie til Kroatien. Jeg plejer at bruge solcremer, som (åbenbart) er spækket til med parfume og hormonforstyrrende stoffer, så nu er jeg på udkig efter en ny solcreme.

Hvad bruger I andre gravide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2021

2021baby

Jeg er gravid og bruger faktisk alle de samme produkter som min datter på 4 år. Tænker, at hvis jeg ikke vil komme det på hende, vil jeg heller ikke bruge det på min krop, når lillesøster er i maven.
Så solcreme er Derma faktor 30 (kids. Men man kan jo bare nøjes med faktor 20 eller hvad nu den almindelige er på ) Og hvis jeg har tør hud eller andet bruger jeg Kraes (baby balm, glade kinder, babybad m.m) eller Änglamark produkter. Så føler jeg mig sikker på, at jeg ikke får forkerte ting ind i kroppen  

Anmeld Citér

31. juli 2021

Charl90

Hent app'en kemiluppen. Så scanner du bare stregkoden eller søger på mærket og så fortæller den dig om den er god.

Jeg bruger den fra Matas ejer Änglemark fra Coop god ferie

Anmeld Citér

31. juli 2021

Frizzy

Jeg har altid brugt baby/børnesolcreme fra la roche posay faktor 50. Virker upåklageligt. Og det bliver stadigvæk brugt til mig selv og mine drenge på 7 og 13.

Anmeld Citér

1. august 2021

Girafmor

Vi bruger Derma hos os, den var testvinder hos Tænk for nogle år siden. Og så har jeg netop købt Apotekets, da de har en spray version som er vandfast og rigtig god. Begge dele er astma allergi mærket og svanemærket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.