Vandere journal og blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2021

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg undere sig over vi ikke har hørt noget omkring de blodprøver der blev taget ved vandrejournalen. Det er over en uge siden. 

For man ikke en bekrætigelse på alt er okay ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg undere sig over vi ikke har hørt noget omkring de blodprøver der blev taget ved vandrejournalen. Det er over en uge siden. 

Hvis det er blodprøven til NF, så nej  

Anmeld Citér

30. juli 2021

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Nej. Blodprøven skal bruges ifm. din nakkefoldsscanning, så der er ikke noget “svar” inden da. 
Helt normalt

Anmeld Citér

30. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er blodprøven til NF, så nej  

Af hvad jeg kunne huske, var det nakkefold, hiv, syfylis, hepatitis, blodtypebestemmelse, blodprocent 

Men alt er nok fint når man ikke hører noget 

Anmeld Citér

30. juli 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Du får ikke noget svar, men du kan jo altid se dit svar på sundhed.dk. Men husk at beta-hcg og papp-a ikke kan tolkes på isoleret set, inden du nervøs over nogle evt skæve tal

Anmeld Citér

30. juli 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Altså blodprøverne til nakkefold får du ikke svar på, da de skal bruges til scanningen.. 

De andre prøver skal du selv spørge ind til.. Sådan er det i hvert fald ved min læge med alle prøver.. Min læge har ikke tid til at ringe rundt til alle folk for at give svar på prøver.. Så man skal selv ringe eller skrive ind og spørge 

Anmeld Citér

30. juli 2021

Anonym

Hos min læge fik jeg af vide, at når jeg ikke hørt noget ang. hiv, syfilis mm. så var det fordi det var som det skulle være.

Hvis du er i tvivl så ring og snak med dem om det.

Anmeld Citér

31. juli 2021

BebeTil2

Jeg fik udfyldt vandrejournal og taget prøver af en sygeplejerske hos min læge, ugen efter skulle jeg komme igen, denne gang ind til lægen som gennemgik vandrejournalen og blodprøverne etc. Og så fik jeg den med hjem med alle resultaterne printet på. 

Anmeld Citér

31. juli 2021

Charl90

BebeTil2 skriver:

Jeg fik udfyldt vandrejournal og taget prøver af en sygeplejerske hos min læge, ugen efter skulle jeg komme igen, denne gang ind til lægen som gennemgik vandrejournalen og blodprøverne etc. Og så fik jeg den med hjem med alle resultaterne printet på. 

Hold da op der gør meget ud af det ved din læge sådan har det ikke været ved de to lægehuse jeg har været i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.