Kalder alle gravide maver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej Piger 

Jeg som er gravide og har været gravide, har maveformen passet i forhold til køn på jer? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hej Piger 

Jeg som er gravide og har været gravide, har maveformen passet i forhold til køn på jer? 

Nope. Min mave var kugle rund og jeg fik en dreng 

Anmeld Citér

29. juli 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej Piger 

Jeg har fået to piger. Begge mine graviditeter har siddet lavt. Har fx aldrig haft problemer med plads og spark ved lungerne. 

Anmeld Citér

29. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Har 2 piger og begge gangene har min mave været helt rund. Men det jo bare gætterier alt det nogle kan finde på det jo ikke rigtigt

Anmeld Citér

29. juli 2021

Moep

Jeg har haft en af hver mave, men har fået to drenge  Lillebror lå vildt langt nede i bækkenet meget tidligt, så derfor så min mave ud som den gjorde. Det gjorde storebror ikke. 

Anmeld Citér

29. juli 2021

aLOTofmother

29. juli 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Nej starter som billede 1. Sidst i graviditeten billede 2.

Anmeld Citér

29. juli 2021

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ej hvor sjovt ! Den passer ved mig. Da jeg var gravid med min datter var min mave meget højt oppe og omvendt meget lavt med min søn. 

Anmeld Citér

29. juli 2021

Anonym trådstarter

Det er nu også mere end sjov tråd. Ved godt alle de ting som siges ikke passer. 

Første gang startede min mave meget højt, nærmest mellem brysterne og fik en pige, denne gang kan man se min riben og maven sidder nærmest under navlen. Bliver sjovt at finde ud af hvad det bliver ��

Anmeld Citér

29. juli 2021

Anonym

Jeg havde det lige omvendt. Begge mine drengegraviditeter har siddet højt, med stor flot rund mave. 1. og 3. graviditet. 
Ved min midterste graviditet, pige, havde jeg ølmave Min mave hang lavt og til sidst i graviditeten da maven sank, ved jeg altså ikke hvad jeg lignede.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.