Blødning i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
14 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2021

Hlb18

Hej med jer!

Sagen er den, at jeg natten til mandag vågner op og skal ud og tisse, og i toilettet kommer der (meget) blod. Ikke noget der ligner klumper eller noget i det. Der samme sker næste gang (en times tid efter). Derefter stopper det, og om morgenen er der kun brunligt udflåd og så dør det ligesom hen. Har på intet tidspunkt haft reelle mavesmerter, som kunne indikere at jeg var ved at abortere.

Jeg ringer selvfølgelig til lægen og får tid til en blodprøve, og skal have taget én igen i morgen, for at se at HCG fortsat stiger. Jeg er i dag 6+1, og blodprøven i går sagde mit HCG omkring 58880??

Håber selvfølgelig inderligt at det er steget til blodprøven i morgen, og så har jeg også tid til en privat scanning på lørdag .

Er der nogen der har erfaring med lignende?? Hvordan endte det hos jer?  Er så bekymret!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2021

BG17

Profilbillede for BG17
Hlb18 skriver:

Hej med jer!

Sagen er den, at jeg natten til mandag vågner op og skal ud og tisse, og i toilettet kommer der (meget) blod. Ikke noget der ligner klumper eller noget i det. Der samme sker næste gang (en times tid efter). Derefter stopper det, og om morgenen er der kun brunligt udflåd og så dør det ligesom hen. Har på intet tidspunkt haft reelle mavesmerter, som kunne indikere at jeg var ved at abortere.

Jeg ringer selvfølgelig til lægen og får tid til en blodprøve, og skal have taget én igen i morgen, for at se at HCG fortsat stiger. Jeg er i dag 6+1, og blodprøven i går sagde mit HCG omkring 58880??

Håber selvfølgelig inderligt at det er steget til blodprøven i morgen, og så har jeg også tid til en privat scanning på lørdag .

Er der nogen der har erfaring med lignende?? Hvordan endte det hos jer?  Er så bekymret!

Jeg håber alt er vel med den lille i maven

Har prøvet at bløde i tidligere graviditeter med to forskellige udfald. Første gang blødte jeg en del, men uden klumper eller smerter, og kun et par gange på toilettet. Blodet var meget mørkerødt. Det var desværre en MA.

I min sidste graviditet blødte jeg også en del. Det var ikke mørkerødt og havde heller ingen smerter der. Det var heldigvis bare sarte slimhinder, og den graviditet resulterede i min ene datter, som snart fylder 1 år. 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Charl90

Jeg har kun erfaring erfaring med blødning, men man hører om mange der bløder hvor alt går godt.

Dit hcg er da vildt højt?! Kan der have været tvillinger og så den ene er gået til?

Jeg havde en SA i uge 11 og der var mit hcg kun på 7000.

Anmeld Citér

27. juli 2021

Hlb18

Charl90 skriver:

Jeg har kun erfaring erfaring med blødning, men man hører om mange der bløder hvor alt går godt.

Dit hcg er da vildt højt?! Kan der have været tvillinger og så den ene er gået til?

Jeg havde en SA i uge 11 og der var mit hcg kun på 7000.

Jeg synes virkelig også mit HCG er højt! I forhold til hvad jeg kan læse mig til andre ligger på i denne graviditetsuge!!

Så hvis mit HCG stiger som det skal, så er jeg virkelig spændt på scanningen på lørdag - for jeg tænkte nemlig også om det så kunne være tvillinger

Anmeld Citér

27. juli 2021

Charl90

Hlb18 skriver:

Jeg synes virkelig også mit HCG er højt! I forhold til hvad jeg kan læse mig til andre ligger på i denne graviditetsuge!!

Så hvis mit HCG stiger som det skal, så er jeg virkelig spændt på scanningen på lørdag - for jeg tænkte nemlig også om det så kunne være tvillinger

Lav gerne opdateringer

Hvis du ikke ved det, så kan man se svar på blodprøverne inde på app'en "Min SP". Jeg kunne se svarene allerede om aften samme dag

Krydser for dig

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym

Hlb18 skriver:

Hej med jer!

Min erfaring er at jeg har mistet graviditeterne (3 gange). Havde dog også ubehag/ondt samtidig med blødning/brunt udflåd. 

for at alt er ok hos dig

Anmeld Citér

27. juli 2021

Hlb18

Charl90 skriver:

Lav gerne opdateringer

Hvis du ikke ved det, så kan man se svar på blodprøverne inde på app'en "Min SP". Jeg kunne se svarene allerede om aften samme dag

Krydser for dig

Skal jeg nok

yes, det var også sådan jeg så tallene i går aftes. Sygeplejersken sagde til mig: jeg ringer torsdag morgen efter de sidste blodprøver og fortæller svaret. Jeg tænkte bare: ja det er godt med dig, jeg har bestemt selv tænkt mig at lure dem på sundhed.dk inden da

Anmeld Citér

27. juli 2021

Charl90

Hlb18 skriver:

Skal jeg nok

yes, det var også sådan jeg så tallene i går aftes. Sygeplejersken sagde til mig: jeg ringer torsdag morgen efter de sidste blodprøver og fortæller svaret. Jeg tænkte bare: ja det er godt med dig, jeg har bestemt selv tænkt mig at lure dem på sundhed.dk inden da

Hahaha ja selvfølgelig

Anmeld Citér

27. juli 2021

Mig2021

Med min datter var hCG 64000 6+2 så det kan sagtens være helt normalt.

Husk også på at hCG ikke fordobles på 2 døgn når det er så højt. Så bare det stiger så er alt forhåbentligt fint derinde

Anmeld Citér

28. juli 2021

Hlb18

Mig2021 skriver:

Med min datter var hCG 64000 6+2 så det kan sagtens være helt normalt.

Husk også på at hCG ikke fordobles på 2 døgn når det er så højt. Så bare det stiger så er alt forhåbentligt fint derinde

Ja okay! Mit ønske er også bare at det forhåbentligt er steget i dag

men godt at vide, at det ikke nødvendigvis skal fordobles! Så bliver jeg da ikke slået helt ud, hvis tallet “bare” er steget og ikke fordoblet! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.