Positiv eller bare skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
12 svar
4 synes godt om
27. juli 2021

Anonym trådstarter

Godaften  

Vi har forsøgt i snart 2 år at blive gravide og har desværre mistet før. 
jeg tog en test i fredags, dog forventer jeg først min mens om 2 uger men eftersom jeg kaster op hver eneste dag, prøvede vi at tage en test. 
den ser sådan her ud og vi i tvivl om den kan være positiv så hurtigt eller om det desværre bare er en skygge streg. 
Det skal lige siges at jeg de sidste 2 måneder kun har haft en let plet blødning i 2-3 dage og det har været lidt og mørkt så langt fra som det plejer at være. 
Jeg i tvivl og tør virkelig ik at tro på noget mere og vil tage en test igen på fredag så der er en uge imellem for hvis den er positiv så burde den jo være tydeligere på fredag men vente tiden er lang når man har prøvet så længe så vil lige høre jer her inde hvad i tænker  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Godaften  

jeg tog en test i fredags, dog forventer jeg først min mens om 2 uger men eftersom jeg kaster op hver eneste dag, prøvede vi at tage en test. 
den ser sådan her ud og vi i tvivl om den kan være positiv så hurtigt eller om det desværre bare er en skygge streg. 
Det skal lige siges at jeg de sidste 2 måneder kun har haft en let plet blødning i 2-3 dage og det har været lidt og mørkt så langt fra som det plejer at være. 
Jeg i tvivl og tør virkelig ik at tro på noget mere og vil tage en test igen på fredag så der er en uge imellem for hvis den er positiv så burde den jo være tydeligere på fredag men vente tiden er lang når man har prøvet så længe så vil lige høre jer her inde hvad i tænker  

Jeg kan godt ane en streg, er billedet redigeret i farve/lys? 

hvis testen er fra i fredags, så vil stregen være flot og tydelig nu, da hcg fordobles ca. hver 2. dag. 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Hlb18

Det er lidt svært at se, men umiddelbart ville jeg sige positiv!

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym trådstarter

Min veninde prøvede at sætte noget skygge på for at se om stregen havde farve i da man ofte høre at skygge streger er uden farve men sådan grå agtig men har før taget en test og jeg var sikker på der var en streg og der var farve i men det var en skygge streg og jeg så bange for at tage en test mere hvis den så er total negativ  

Anmeld Citér

27. juli 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Min veninde prøvede at sætte noget skygge på for at se om stregen havde farve i da man ofte høre at skygge streger er uden farve men sådan grå agtig men har før taget en test og jeg var sikker på der var en streg og der var farve i men det var en skygge streg og jeg så bange for at tage en test mere hvis den så er total negativ  

Det forstår jeg godt, men en negativ test er bedre end uvidenheden om man er gravid eller ej,, det kan jo være at testen viser to flotte streger  

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym trådstarter

Jeg høre hvad du siger og du har helt ret, jeg tager en test imorgen tidlig og kommer med en Update! Kryds fingre, vi har prøvet så længe 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Jeg høre hvad du siger og du har helt ret, jeg tager en test imorgen tidlig og kommer med en Update! Kryds fingre, vi har prøvet så længe 

Krydser ALT hvad jeg kan og håber på to flotte streger

Anmeld Citér

27. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg vil sige positiv. Men ja tag en ny test igen imorgen og med morgen urin.

Anmeld Citér

27. juli 2021

Ananas

27. juli 2021

Soife

Anonym skriver:

Godaften  

Jeg tænker også umiddelbart positiv! 
Men hvis du først forventer mens om 2 uger, er du jo længere henne end du nok formoder og derfor burde du også kunne tage en digital som fortæller dig hvor langt du er henne

Er spændt på Update imorgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.