Årh mand jeg har brug for råd.
Min mand og jeg er generelt nogle liderbukke begge to
vi har rigelig sex, har ofte lyst og har et godt og eksperimenterende sexliv. Derudover "gør jeg det selv" ofte, da jeg generelt har et stort behov.
Jeg er lige nu 30+ uger gravid. Det er ikke første barn og har ingen problemer haft i de andre graviditeter.
Men særligt den sidste uges tid har jeg fået meget svært ved at opnå orgasme både ved ham og på egen hånd. Det er som om at selvom jeg er mentalt, og synes også fysisk, opstemt, så er der bare dødvande sydpå.
I dag da vi så kom til selve sex kunne jeg bare mærke at det var virkelig ufedt. Jeg synes det var ubehageligt og gjorde lidt ondt da han trængte op i mig uanset stillingen. Held i uheld mistede han rejsningen hvad ellers aldrig sker, han kunne vist fornemme jeg ikke var helt hooked. Jeg skulle bare have sagt det, for han er så forstående og kærlig, men prøvede at ignorere det for hans skyld.
Nu er jeg helt ulykkelig. Vil det sige jeg resten af graviditeten skal lide af dårlig sex, fordi min krop ikke vil være med mere? Er det virkelig normalt og kan man gøre noget?
Anmeld
Citér