Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey alle. Jeg fik ovitrelle den 13. juli. I dag er jeg 3+4 og tog en test. Er det ovitrelle, som spøger eller er jeg måske gravid? Hvad tænker I?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er svært at sige. Jeg testede stadig positiv efter Ovitrelle på dag 16 efter at have fået Ovitrelle (eller så havde jeg i hvert fald fanget en BIO, men det tvivler jeg på da jeg testede flere dage i forvejen og de blev svagere og svagere). Det eneste jeg tænker du kan gøre er at teste henover de næste dage og se om de udvikler sig og så håbe på at mens udebliver. Du kan alligevel først være sikker når du er på den anden side af forventet mens. Jeg krydser fingre for dig
Tami skriver: Det er svært at sige. Jeg testede stadig positiv efter Ovitrelle på dag 16 efter at have fået Ovitrelle (eller så havde jeg i hvert fald fanget en BIO, men det tvivler jeg på da jeg testede flere dage i forvejen og de blev svagere og svagere). Det eneste jeg tænker du kan gøre er at teste henover de næste dage og se om de udvikler sig og så håbe på at mens udebliver. Du kan alligevel først være sikker når du er på den anden side af forventet mens. Jeg krydser fingre for dig
Tak for svar ❤️❤️ Jeg har testet tre dage nu og de bliver faktisk tydeligere og tydeligere. Så håber virkelig den er der
Jeg tror ikke på det der er ovitrelle Jeg testede ovitrelle ud på dag 8-9, og jeg fik dobbelt op på ovitrelle (2 hele sprøjter)
Tør godt sige tillykke
Ønskebaby1987 skriver: Jeg tror ikke på det der er ovitrelle Jeg testede ovitrelle ud på dag 8-9, og jeg fik dobbelt op på ovitrelle (2 hele sprøjter) Tør godt sige tillykke
Tak for svar ❤️❤️ Uh mener du det? Jeg kan næsten ikke få armene ned over din besked
Anonym skriver: Tak for svar ❤️❤️ Jeg har testet tre dage nu og de bliver faktisk tydeligere og tydeligere. Så håber virkelig den er der
Hvis de bliver mere tydelig fra dag til dag, tror jeg også den er der
Tami skriver: Hvis de bliver mere tydelig fra dag til dag, tror jeg også den er der
Tak for svaret Ja det gør den faktisk
Anonym skriver: Tak for svar ❤️❤️ Uh mener du det? Jeg kan næsten ikke få armene ned over din besked
Ja det mener jeg især når du også skriver de bliver mere og mere positive. Det kan jo ikke skyldes ovitrelle.
Jeg har flere forsøg bag mig, og de to gange jeg har været gravid har jeg oplevet præcis det du oplever nu. Og jeg har en pige på 2 år og lillebror i maven i uge 25
Ønskebaby1987 skriver: Ja det mener jeg især når du også skriver de bliver mere og mere positive. Det kan jo ikke skyldes ovitrelle. Jeg har flere forsøg bag mig, og de to gange jeg har været gravid har jeg oplevet præcis det du oplever nu. Og jeg har en pige på 2 år og lillebror i maven i uge 25
Ja i forgårs kunne jeg kun se den, hvis jeg sådan virkelig kiggede nøje på testen og under lys. Men i dag er den markant tydeligere ih hvor bliver jeg glad for at læse det, du skriver til mig Jeg begynder sådan at tro på, at den er der nu
Det her var min test i lørdags faktisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128