Ang. abort og ny graviditet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. juli 2021

Anonym trådstarter

Nogen der kan svare på om man stadig kan teste positiv på en test over to uger efter ar man har haft en abort? 
jeg havde en som startede for tre uger siden… fik for en sikkerheds skyld medicin og sidste torsdag tjekkede gynækologen mig og der var alt stort ser ude… hun sagde jeg havde meget lidt tilbage… spurgte om det var ok med sex. 
I går morges tog jeg så en test fordi jeg ha de nogle lidt sære symptomer… den var så positiv �� 

men jeg kan da ikke have hgg stadig vel? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2021

ZRS

Profilbillede for ZRS

Ved min abort testede jeg positiv op til 14 dage efter  Hos mig var der ingenting tilbage efter en uge, blev tjekket hos gynækolog. 

Hvis hun siger der er test tilbage tror jeg at ddt er derfor.  

Anmeld Citér

25. juli 2021

Annoni

Hcg kan desværre godt slå ud på en test efter flere uger. Det kommer an på mange ting, bla hvor langt du var i graviditeten sidst,  samt hvor højt dit hcg var. 

krydser fingre for at heldet er med dig, og din test er god nok❤️

Anmeld Citér

25. juli 2021

Charl90

Det gik 5 uger før mit hcg var ude af kroppen. Jeg fik taget blodprøver ved hospitalet. Det faldt hurtigt i starten men langsomt til sidst: 8000 - 500 - 50 - 25 - 12 - 5 - 3. En uge mellem hver fra 50...

Få dage efter jeg fik målt til 3 fik jeg min første mens. Det kom ikke så meget og få dage. Jeg tænker ikke jeg havde ÆL inden da. På dag 16 havde jeg ÆL. Nu håber jeg ikke mens kommer i den kommende uge

Anmeld Citér

25. juli 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Mit hcg var først ude af kroppen efter 10 uger

Anmeld Citér

26. juli 2021

Baby.mamma

Hos mig gik der 10 uger/2.5 måned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.