Er jeg virkelig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2021

Anonym trådstarter

Det er virkelig svært at tro på, selvom jeg jo egentlig nok havde det på fornemmelsen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2021

Charl90

Den ser positiv ud test igen om 3 dage, så bør den være tydeligere

Anmeld Citér

25. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Enig med ovenstående. Test om 3 dage så burdet den være tydelig også er du mere sikker. Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

25. juli 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Enig med ovenstående. Test om 3 dage så burdet den være tydelig også er du mere sikker. Hvor langt er du henne?

Jeg har beregnet det til at være 3+4. Blev nysgerrig fordi jeg har haft murren fra i går aftes og det meste af dagen i dag. Men igen, sådan kan det også se ud før mens, så tænkte ikke der ville være noget. Tester igen den dag min mens egentlig skal komme, for det er der omkring 3-4 dage til  

Anmeld Citér

25. juli 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg har beregnet det til at være 3+4. Blev nysgerrig fordi jeg har haft murren fra i går aftes og det meste af dagen i dag. Men igen, sådan kan det også se ud før mens, så tænkte ikke der ville være noget. Tester igen den dag min mens egentlig skal komme, for det er der omkring 3-4 dage til  

Hvis du er 3+4 idag. Så er du 4+0 om 3 dage, så kan du teste der. Det er en god ide

Anmeld Citér

28. juli 2021

Anonym trådstarter

De to øverste er fra søndag/mandag, og den nederste er fra i nat ved 01 tiden (gik virkelig tidligt i seng, så tænker det svarer til morgenurin) = 4+0

- så jeg tror godt man kan sige at jeg er gravid, så er det bare om den holder  her med lillesøster/lillebror er jeg næsten mere nervøs, det er jo ikke en selvfølge at det går godt, bare fordi det er sket hurtigt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. juli 2021

Charl90

Anonym skriver:

De to øverste er fra søndag/mandag, og den nederste er fra i nat ved 01 tiden (gik virkelig tidligt i seng, så tænker det svarer til morgenurin) = 4+0

- så jeg tror godt man kan sige at jeg er gravid, så er det bare om den holder  her med lillesøster/lillebror er jeg næsten mere nervøs, det er jo ikke en selvfølge at det går godt, bare fordi det er sket hurtigt

Tillykke jeg har også lige fået en positiv tests her til morgen 3+5 med lillebror/lillesøster.

Min har været et år undervejs og har haft en bio og SA på vejen. Så jeg er enig i at nu kommer de meget lange uger frem til NF eller måske en tidlig scanning denne gang...

Anmeld Citér

28. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Tillykke jeg har også lige fået en positiv tests her til morgen 3+5 med lillebror/lillesøster.

Min har været et år undervejs og har haft en bio og SA på vejen. Så jeg er enig i at nu kommer de meget lange uger frem til NF eller måske en tidlig scanning denne gang...

Tillykke  

Jeg tog også en tidlig scanning sidste gang og det skal jeg helt sikkert igen, så det ikke kommer som et chok til nakkefold, hvis noget skulle gå galt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.