Ukrudtmiddel gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2021

Anonym trådstarter

Hjælp! 

Uden at have tænkt over det, har jeg to gange brugt ecostyle ukrudtmiddel i haven (ikke særlig langt tid) og har slet ikke skænket tanken omkring min graviditet.. 

Jeg har ikke tænkt mig, at gøre det mere og har Googlet alt for at finde frem til om det skadelige for gravide eller fostret og kan intet finde..

Har så dårlig samvittighed over jeg ikke tænkte over det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2021

Charl90

Det går nok så bare tænk over det fremover og få manden til at klare den giftige hverdags kemi.

Jeg kom også til at gå og sprøjte noget gift på mælkebøtterne dengang jeg var gravid - det var lige en bummert...

Anmeld Citér

24. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Det går nok så bare tænk over det fremover og få manden til at klare den giftige hverdags kemi.

Jeg kom også til at gå og sprøjte noget gift på mælkebøtterne dengang jeg var gravid - det var lige en bummert...

Ja du har ret! Kunne bare mærke alle mine bekymringer for fosterskader osv. Specielt fordi jeg er i første trimester, hvor alt udvikling sker. 

Må slå kold vand i blodet og lære af det

Anmeld Citér

24. juli 2021

Ønskebarn22

Ecostyle producere kun bekæmpelse lavet på naturlige aktivstoffer, så slå bare koldt vand i blodet.. når nu det skulle være, så er det ikke det værste du kunne have brugt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.