Boyz2 skriver:
MRNA teknologien er aldrig brugt i vacciner før.
Der er ikke testet for langtidsbivirkninger, idet COVID vaccinerne er Max 1,5 år gamle og data på bivirkninger kan derfor ikke være ældre end 1,5 år. Der blev ikke testet på børn og gravide i testningsperioden.
Bivirkninger der ikke blev fundet i testningsperioden var irregulære blødninger / menustration, disse bivirkninger blev først opdaget, da adskillige kvinder indrapporterede dem efterfølgende. Bivirkningen hjerteflimmer hos unge mænd blev heller ikke fundet i testperioden.
hvilke andre alvorlige bivirkninger er endnu ikke fundet.
Pt. spekuleres der i om vaccinen bliver på vaccine stedet som den skal, eller om mRNA flytter sig ud i blodstrømmen med efterfølgende blodpropper, hjerneblødninger, hjertestop osv. til følge. Der er ikke testet for dette, da man bare har formodet, at dette ikke skete.
der er rigtigt mange ting, man ikke har nået at teste.
Pfizer er før blevet sagsøgt for at dække over negative testresultater i forbindelse med andre produkter. Så hvem ved om de fortæller hele sandheden vedrørende deres vaccine.
Nu spurgte jeg til om du vidste hvordan den virker i kroppen? Hvad får dig til at tro at den vil være i kroppen flere år efter og give bivirkninger flere år efter?
At du ikke mener den er gennemtestet ændrer ikke på at den er testet præcis som alle andre.
Det er sjovt som det med blødningsforstyrrelser bliver brugt som argument i mangel på bedre. Taler vi 40 kvinder eller noget, når måske 80% af den voksne befolkning har fået min. første stik? Folk får jo blødningsforstyrrelser af alle mulige grunde, det er let at koble sammen med en nylig modtaget vaccine.
Tror du ikke vi havde set en større andel af blodpropper hvis det faktisk var tilfældet? Igen, langt største delen af befolkningen har altså fået første stik med enten pfizer eller moderna.
Og nej, mRNA er ikke en ny teknik. I øvrigt er det en vildt smart teknik. Der er en anden vaccine under udvikling, kan ikke lige huske navnet, som nok ikke bliver til noget, grundet mRNA er for skrøbeligt i den vaccine. Jeg tænker at det er årsagen til at man ikke har brugt teknikken før, da kan ikke har kunne holde mRNA stabilt