Sprøgsmål ang tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juli

Tvillingmormåske?

Profilbillede for Tvillingmormåske?

Hej. 
jeg var til scanning i dag, hvor der ses tvillinger med hjerteblink. 
den ene tvilling var dog lidt mindre end den anden. 
tvilling A målte til 7+3. 
Tvilling B målte til 6+?. 
det self så småt de kan have målt fejl, men alligevel køre tankerne på det. 

de sagde at intet var sikkert før nakkefold, der er jeg self klar over. Men måske nogle har oplevet at den ene tvilling var lidt mindre og voksede sig større?.. 

Behøver ikke dårlige historier om at tvilling er gået til i jeres forløb, da jeg godt er klar over det kan ske.. har brug for lidt positive kommentar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli

Ønskebarn22

Profilbillede for Ønskebarn22

Stort tillykke med tvillinge graviditeten ❤

Dem jeg kender som har fået tvillinger, der har, ligesom du nu oplever, været en smule forskel i størrelsen på dem, og det antal dage de er målt til at være. 

Jeg vil tro at det skyldes at der ved tveæggede tvillinger jo løsnes to æg, og ikke nødvendigvis på præcis samme cyklusdag, hvilket så betyder, at æggene er befrugtet med nogle dages mellemrum ��

Anmeld Citér

22. juli

Morpåudebane

Profilbillede for Morpåudebane

Har ikke selv prøvet det, men dem jeg kender det har ventet tvillinger, har altid haft en lille og en stor tvilling, hvilket ikke har betydet noget senere i graviditeten 

Anmeld Citér

23. juli

Tvillingmormåske?

Profilbillede for Tvillingmormåske?
Ønskebarn22 skriver:

Stort tillykke med tvillinge graviditeten ❤

Dem jeg kender som har fået tvillinger, der har, ligesom du nu oplever, været en smule forskel i størrelsen på dem, og det antal dage de er målt til at være. 

Jeg vil tro at det skyldes at der ved tveæggede tvillinger jo løsnes to æg, og ikke nødvendigvis på præcis samme cyklusdag, hvilket så betyder, at æggene er befrugtet med nogle dages mellemrum ��

Mange tak��

Jeg håber på det bedste så, og så skønt at andre har oplevet det!❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.