Jeg bliver nødt til at fortælle jer om min pinlige og lidt sjove oplevelse i dag!
Jeg er gravid i 11. uge og arbejder i en butik, hvor jeg er alene på arbejde i hverdagene.
Jeg har haft lidt ondt i maven igennem hele dage
Lige pludselig mens jeg er i gang med at lave noget, så kan jeg bare mærke at den der følelse som om en boble brister oppe i skeden (lige som når der kommer et ordenligt skyl af blod, når man har menstruation.
Jeg mærker så at min trusse bliver rigtig våd 
Det eneste jeg tænker er at nu er SLUT!
Jeg har heldigvis ikke kunder inde i butikken på det tidspunkt, så jeg løber ind på toilettet, jeg når at tænke 10.000 tanker, at jeg skal finde en afløser, hvem skal køre mig forbi lægen, hvor ondt kommer det til at gøre.. Og hvad med kæresten, han vil blive så ked af det..
Jeg skynder mig at trække bukserne ned og jeg tør næsten ikke at kigge på det blodbad jeg forventer at se i trusserne..
Og så kan jeg se det..
Trusserne ER helt våde, men ikke med blod, men store mængder rester af sæd og udflåd fra i morges, da kæresten og jeg lige nåede at hygge hurtigt inden vi skulle ud af sengen i morges 
og åbenbart har det vare siddet der oppe uden at falde ud ved toiletbesøg / badet i morges 

Jeg håber jeg kunne få et smil frem på læbe nos nogle af jer. JEG synes i hver fald det var LIDT pineligt
God aften til jer 
Anmeld
Citér