Svar fra biopsi, hvor længe går der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2021

Anonym trådstarter

Jeg har for en uge siden modtaget svar på sundhed.dk omkring biopsi af min livmoderhals grundet celleforandringer. Jeg har bare ikke hørt fra sygehuset endnu på e-boks, og jeg begynder at synes de godt liiiige kunne sende en lille besked

Ved i hvor længe der mon går før jeg kan forvente et svar? Jeg kan jo selv se på svaret, at der skal gøres yderligere, efter hvad lægen fortalte mig til undersøgelsen. Så det er jeg selvfølgelig intresseret I, at få aftalt en tid til.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har for en uge siden modtaget svar på sundhed.dk omkring biopsi af min livmoderhals grundet celleforandringer. Jeg har bare ikke hørt fra sygehuset endnu på e-boks, og jeg begynder at synes de godt liiiige kunne sende en lille besked

Ved i hvor længe der mon går før jeg kan forvente et svar? Jeg kan jo selv se på svaret, at der skal gøres yderligere, efter hvad lægen fortalte mig til undersøgelsen. Så det er jeg selvfølgelig intresseret I, at få aftalt en tid til.. 

Da jeg fik foretaget biopsi pga celleforandringer gik der 1,5 uges tid før jeg fik svar. Jeg tjekkede aldrig sundhed.dk. Så ved ikk hvor længe før svaret stod der 

Anmeld Citér

22. juli 2021

Igen

Profilbillede for Igen

Min blev lavet ved privat gyn, her tog svaret 3 dage.

Jeg ville da bare ringe til enten sygehus eller egen læge, afhængig af hvem der skal give dig svar

Anmeld Citér

22. juli 2021

Babybaby2022

Hvis du kan se på svaret på sundhed.dk, at der skal gøres yderligere, ville jeg bare ringe til sygehuset og spørge. 
Jeg blev ringet op samme dag, som der car svar på min prøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.