Ligament smerter fra uge 4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.351 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2021

JJ0702

Hej.

Er der andre der har oplevet at have murrende smerter/menstruations lignende smerter, jag og ondt i hoften allerede fra I fandt ud af I var gravide?

Jeg har haft menstruations lignede smerter i starten, som de sidste 2 uger er gået over i ondt i lænden, jag og følelsen af at det hele bliver strukket. Det gør ikke voldsomt ondt, men bliver da selvfølgelig bekymret da det er værre efter en lang dag på arbejde. 

Jeg ved godt at det hele arbejder lige nu, men troede alligevel ikke det var så tydeligt og så tidligt. Er 8+3 og baby har det fint. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2021

tutti

JJ0702 skriver:

Hej.

Er der andre der har oplevet at have murrende smerter/menstruations lignende smerter, jag og ondt i hoften allerede fra I fandt ud af I var gravide?

Jeg har haft menstruations lignede smerter i starten, som de sidste 2 uger er gået over i ondt i lænden, jag og følelsen af at det hele bliver strukket. Det gør ikke voldsomt ondt, men bliver da selvfølgelig bekymret da det er værre efter en lang dag på arbejde. 

Jeg ved godt at det hele arbejder lige nu, men troede alligevel ikke det var så tydeligt og så tidligt. Er 8+3 og baby har det fint. 

Jeg havde (især de første uger fra 4-6) en nærmest konstant murrende fornemmelse, a la mens smerter. Jeg er 7+6 nu, og det har aftaget en smule - men kommer i kraftigere “ligamentsmerter” nu, fx ved nys eller bevægelser. Jeg har læst at det er helt normalt, og netop fordi kroppen arbejder og livmoderen er igang med at udvide sig

Anmeld Citér

22. juli 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

Jeg havde virkelig mange menstruationslignende smerter i starten af min graviditet (uge 4-7). Faktisk så mange, at der gik noget tid, før jeg tog en graviditetstest - simpelthen fordi det føltes akkurat som menstruation, der var på vej.

Nu er jeg i uge 15, og har stadig lidt murren i underlivet - og i højere grad også ligamentsmerter/jagende sidestik i hoften. Har netop talt med min jordemoder om det i dag, som sagde, at det bare var vokseværk, og at nogle mærkede det mere end andre. Så det slår jeg mig til tåls med for nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.