Kæmpe dilemma i forhold til (nyt) job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg har virkelig brug for nye øjne på Flg. dilemma:

Jeg har arbejdet i samme virksomhed i mange år, jeg har det overordnet godt og har et godt samarbejde med ledelse som ønsker det bedste for mig=udvikling og mere udvikling. Jeg har fået muligheden for at starte i en ny stilling med mere ansvar, stillingen er skræddersyet til mig og mine ønsker. Alt er egentlig perfeky men jeg mærker selvfølgelig at jeg er drænet af at være i samme miljø i så mange år med samme 'kunder' og personaler.

Ledelse ved at jeg ønsker den nye stilling, og jeg får den!

Nu har jeg så set en stilling et helt ny sted- ens stilling med meget mere ansvsr, helt nye 'kunder' og personaler - meget mere udfordrende. Jeg kan så meget se mig i stillingen. Jeg overvejer virkelig at søge, har også ringet på den og spurgt ind til opslaget.

Men tanken om at jeg skal 'svigte' min egen leder, puha... Jeg har jo signaleret at den nye stilling lige er mig og at det vil øge min motivation...

Hvad tænker I?

Selvfølgelig er jeg med på at det er den professionelle relation der er imellem ledelse og mig - men vi har et sindssygt stærkt samarbejde og vi er glade for hinanden. Kan jeg tillade mig at skifte job? Selvfølgelig skal jeg lige igennem ansøgning og samtale...

På forhånd tak! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Selvfølgelig kan du tillade dig at skifte. Jeg tror da alle vil forstå trangen til at prøve noget nyt efter mange år det samme sted. Uanset om du kan avancere eller ej. Det er et tilfælde at det opslag kommer samtidig med at du får mulighed for en anden type stilling på dit nuværende job. Sådan er det nogengange. Mærk efter i maven om du vil savne de kendte kunder og personale som du har en relation til. Betyder de relationer ikke noget for din motivation og arbejdsglæde, så skal du forsøge at komme videre  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.