Erfaringer med tests fra babyplan.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2021

Anonym trådstarter

Kære I.

Som overskriften lyder, hvad syntes i om både graviditets test og ægløsningstestene fra babyplan.dk i forhold til f.eks. Velmed tests.

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Kære I.

Som overskriften lyder, hvad syntes i om både graviditets test og ægløsningstestene fra babyplan.dk i forhold til f.eks. Velmed tests.

På forhånd tak  

Jeg synes almen og babyplan minder meget om hinanden

Personligt holder jeg mig fra Rema1000 og apoteket

Anmeld Citér

19. juli 2021

Moep

Har kun brugt babyplan, så kan ikke sammenligne. Men de har virket upåklageligt

Anmeld Citér

19. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Kære I.

På forhånd tak  

Har gode erfaringer med babyplan’s ægløsnings-, og graviditetsteste. Har ikke brugt Valmed ægløsningstest, men har gode erfaringer med deres graviditetsteste

Anmeld Citér

19. juli 2021

Anonym

Hej, 

jeg har fanget en skyggestreg 1 gang på babyplan (8 mdr.) eller har de været mega positive, ikke til at tage fejl af. Apotekets har også virket godt for mig :-) 

Anmeld Citér

19. juli 2021

BabyIgen2022

Jeg er egentligt glad for dem, med oplever tit, at den der lille pose har lavet mærker på testen liiiige smæk midt i testfeltet. Det forvirrer mine skygge-stregs hungrende øjne lidt

Anmeld Citér

20. juli 2021

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

Jeg er egentligt glad for dem, med oplever tit, at den der lille pose har lavet mærker på testen liiiige smæk midt i testfeltet. Det forvirrer mine skygge-stregs hungrende øjne lidt

Hvad er det for en lille pose?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.