Erfaring med tidlig scanninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2021

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har et stort ønske om at se det lille hjerte slår der inde. Og tænker derfor over at tage en tidlig scanning. Hvad er folks erfaringer med det ? Er det bedre og vente til nakkefold 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis det er et behov i har, så gør det da men vent til uge 7, ellers risikerer i at det er for tidligt til at se hjerteblink  

Anmeld Citér

17. juli 2021

Emiliaa92

Jeg har begge mine graviditeter købt en tidlig scanning, netop af samme årsag. Men vent til i hvertfald efter uge 7+! I denne her tog jeg en da jeg var 9+ og det var helt perfekt!

Anmeld Citér

18. juli 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg blev anbefalet at vente så længe, som muligt. Det blev 9 + 3, men i virkeligheden var jeg kun 8 + 4, så var nok blevet skuffet, hvis jeg havde gjort det meget tidligere. 

Det gav lidt ro, især da de sidste dage før NF var LANGE. Og min kæreste kunne også bedre forholde sig til graviditeten, altså få en lille forbindelse til det.

Anmeld Citér

21. juli 2021

Anonym

Jeg købte en tidligt scanning i uge 9 da jeg gerne ville have afklaring på om der var hjerteblink. 
det er jeg glad for at jeg gjorde. Jeg ville ikke blive scannet før 8+ da jeg ikke ville risikere ‘unødige’ bekymringer såfremt der ikke var hjerteblink (som muligvis bare skyldtes en for tidlig scanning).

Anmeld Citér

21. juli 2021

Anonym

Jeg er blevet scannet 6+5 og 8+2, fordi de mente jeg var meget længere henne da graviditeten blev opdaget. (Pcos og laang cyklus).

Jeg er så glad for det, for det giver en hel anden ro. 

Anmeld Citér

21. juli 2021

Morpåudebane

Købte en TS i begge mine graviditeter omkring 7+ og den lyd af hjertet er serøst alle pengene værd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.