Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
5 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej, vi har kigget lidt på nogle forskellige klapvogne og vi har blot de krav at sæde skal kunne vendes og at vi skal kunne klikke vores autostol (cybex cloud z) på. Er der nogle som har erfaringer med cybex klapvogne ellers, så har vi kigget på en joie klapvogn. De er kommet med en ny som ikke helt er kommet til babysam endnu, men man kan bestille det over en hjemmeside der hedder babyaisle.dk, er der nogle, som har erfaringer med hjemmesiden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2021

Agma

Profilbillede for Agma

Vi har været utrolig glade for vores Cybex priam med det sæde, der kan lægges helt ned. Liftdelen var vi også rigtig glade for. Hvis vi skulle købe klapvogn igen var det den vi ville vælge igen. Alternativt Odders klapvogn der hedder Una, men jeg ved ikke om Cybex autostole kan sættes på den. 

Anmeld Citér

18. juli 2021

Anonym

Trustpilot synes jeg plejer ST være et meget godt sted lige at tjekke erfaringer fra en hjemmeside : https://dk.trustpilot.com/review/babyaisle.dk

Er I sikre på, at I gerne ville have, at klapvognssædet kan vendes? Min erfaring er, at det er mega fedt at opleve verden sammen, når man er på tur med de store. Og med fx babyjogger city elite er der et vindue, så man lige kan kigge ned til dem og lege ‘borte tit tit’. 
Hvorfor ønsker I at få knappet autostolen på, og ikke ‘bare’ anskaffe jer et stel/stativ som er til korte ture med autostol, hvis man fx ikke vil vække et sovende barn og ikke orker det med at slæbe rundt på det. Er selv der lige nu, hvor jeg slæber et spædbarn rundt i autostolen. Det er jo møg tungt. 
Men selv hvis jeg havde hjul til autostolen, når jeg fx skulle ind og hente storebror, kan jeg ikke se behovet i at netop det sæt hjul også skulle være klapvognen, når lillesøster bliver større. Men hver sin smag og sine behov selvfølgelig. Måske kunne jeg blive inspireret at jeres måde at løse tingene på. Der er klart potentiale for at gøre tingene lidt smartere med det her baby-Univers. Der er så meget, der er hårdt og tungt og frarøver ens søvn. Noget burde kunne løse det. Andet end bare at vente på, at det går over af sig selv. 

Anmeld Citér

18. juli 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Trustpilot synes jeg plejer ST være et meget godt sted lige at tjekke erfaringer fra en hjemmeside : https://dk.trustpilot.com/review/babyaisle.dk

Er I sikre på, at I gerne ville have, at klapvognssædet kan vendes? Min erfaring er, at det er mega fedt at opleve verden sammen, når man er på tur med de store. Og med fx babyjogger city elite er der et vindue, så man lige kan kigge ned til dem og lege ‘borte tit tit’. 
Hvorfor ønsker I at få knappet autostolen på, og ikke ‘bare’ anskaffe jer et stel/stativ som er til korte ture med autostol, hvis man fx ikke vil vække et sovende barn og ikke orker det med at slæbe rundt på det. Er selv der lige nu, hvor jeg slæber et spædbarn rundt i autostolen. Det er jo møg tungt. 
Men selv hvis jeg havde hjul til autostolen, når jeg fx skulle ind og hente storebror, kan jeg ikke se behovet i at netop det sæt hjul også skulle være klapvognen, når lillesøster bliver større. Men hver sin smag og sine behov selvfølgelig. Måske kunne jeg blive inspireret at jeres måde at løse tingene på. Der er klart potentiale for at gøre tingene lidt smartere med det her baby-Univers. Der er så meget, der er hårdt og tungt og frarøver ens søvn. Noget burde kunne løse det. Andet end bare at vente på, at det går over af sig selv. 

Jeg vil bare lige kommentere på det med at den kan vendes. Det anbefaler 'de kloge' faktisk til de mindste. På samme måde som at man ikke anbefaler bæreseler der vender fremad, da det er alt for stor sansepåvirkning og det er trygt for barnet at opleve verden sammen med forældrene. Selvfølgelig er det også sjovt for det større barn at kunne kigge fremad. Vi har været glade for at kunne vende sædet i vores emmaljunga, men der kan man ikke klikke autostol på. 

Anmeld Citér

18. juli 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Vi har også en klapvogn med vendbar sæde, og det er virkelig skønt. Vi bruger det oftest vend imod os forældre, fordi vi så kan snakke med barnet om dagen og det vi ser. Så kan den vendes ved behov.

Jeg ville ikke undvære det, selvom det nok fylder mere i bilen end f.eks. Babyjogger.

Anmeld Citér

19. juli 2021

Musemåtte

Trådstarter; Er det fordi at du gerne vil kunne klikke en autostol på, uden adaptere?

Jeg har selv kig på emmaljungas nxt90f, da den er vendbar, barnet kan ligge helt fladt, den går nu op til 4 år/22 kg, og der kan sættes autostol på med adaptere. Den er ikke helt billig, men jeg har elsket emmaljunga cerox/nitro til mine niecer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.