Trustpilot synes jeg plejer ST være et meget godt sted lige at tjekke erfaringer fra en hjemmeside : https://dk.trustpilot.com/review/babyaisle.dk
Er I sikre på, at I gerne ville have, at klapvognssædet kan vendes? Min erfaring er, at det er mega fedt at opleve verden sammen, når man er på tur med de store. Og med fx babyjogger city elite er der et vindue, så man lige kan kigge ned til dem og lege ‘borte tit tit’.
Hvorfor ønsker I at få knappet autostolen på, og ikke ‘bare’ anskaffe jer et stel/stativ som er til korte ture med autostol, hvis man fx ikke vil vække et sovende barn og ikke orker det med at slæbe rundt på det. Er selv der lige nu, hvor jeg slæber et spædbarn rundt i autostolen. Det er jo møg tungt.
Men selv hvis jeg havde hjul til autostolen, når jeg fx skulle ind og hente storebror, kan jeg ikke se behovet i at netop det sæt hjul også skulle være klapvognen, når lillesøster bliver større. Men hver sin smag og sine behov selvfølgelig. Måske kunne jeg blive inspireret at jeres måde at løse tingene på. Der er klart potentiale for at gøre tingene lidt smartere med det her baby-Univers. Der er så meget, der er hårdt og tungt og frarøver ens søvn. Noget burde kunne løse det. Andet end bare at vente på, at det går over af sig selv.
Anmeld
Citér