Hjælp..HCG fordobles ikke…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
6 svar
5 synes godt om
16. juli

Ella87

Profilbillede for Ella87

Åh efter blodprøve onsdag på 210, fik jeg i dag 48 timer efter et svar på 322. Altså ikke en fordobling…

Jeg er kun 4+1 i dag. Så var 3+6 ved første prøve.

Jeg er meget meget nervøs nu. Også fordi jeg har ondt. Dog lider jeg af svære muskelspændinger altid i højre side, så jeg ved ikke, om det “bare” er det

Er der nogen med erfaringer??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli

Altea

Profilbillede for Altea

Det behøver der ingen faresignaler være i.. Det er et rigtig fint tal for 4+1, så hvis du nu ikke var blodprøvet tidligere, ville alle have fortalt det var helt fint

Det  skal heller ikke fordobles på 48 timer, det er bare en rettesnor for de fleste.

Med min seneste datter blev jeg blodprøvet hver 2./3. dag frem til scanning 6+0, og mit hcg havde aldrig en stigning på mere end omkring 60% - og hun har det super

Anmeld Citér

16. juli

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ella87 skriver:

Åh efter blodprøve onsdag på 210, fik jeg i dag 48 timer efter et svar på 322. Altså ikke en fordobling…

Jeg er kun 4+1 i dag. Så var 3+6 ved første prøve.

Jeg er meget meget nervøs nu. Også fordi jeg har ondt. Dog lider jeg af svære muskelspændinger altid i højre side, så jeg ved ikke, om det “bare” er det

Er der nogen med erfaringer??

Ingen erfaring..

men vil ikke gå videre uden et virtuelt kram

for det er så ubehageligt at være bekymret for baby i maven..

Anmeld Citér

16. juli

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Jeg fik efter fertilitetsbehandling taget en blodprøve 4+2, den var på 180. Jeg fik ikke taget flere og kender derfor ikke til hvordan stigningen har været  scanningen 6+4 var med fint hjerteblink

Jeg håber udfaldet ender rigtig fint for dig også

Anmeld Citér

16. juli

Ella87

Profilbillede for Ella87
Altea skriver:

Det behøver der ingen faresignaler være i.. Det er et rigtig fint tal for 4+1, så hvis du nu ikke var blodprøvet tidligere, ville alle have fortalt det var helt fint

Det  skal heller ikke fordobles på 48 timer, det er bare en rettesnor for de fleste.

Med min seneste datter blev jeg blodprøvet hver 2./3. dag frem til scanning 6+0, og mit hcg havde aldrig en stigning på mere end omkring 60% - og hun har det super

Tusind tak for dit svar  Det giver mig lidt ro!

Jeg har jo googlet en del (google er både fjende og ven)…jeg fik taget prøven kl 10.30, så havde jeg nu ventet til sen eftermiddag, kunne den måske have været tættere på. 

Min kæreste og jeg tager på ferie på onsdag, så det  gør mig jo lidt mere urolig  Men kan lige nå en præve på mandag

Anmeld Citér

16. juli

Ella87

Profilbillede for Ella87
Nulle2020 skriver:

Jeg fik efter fertilitetsbehandling taget en blodprøve 4+2, den var på 180. Jeg fik ikke taget flere og kender derfor ikke til hvordan stigningen har været  scanningen 6+4 var med fint hjerteblink

Jeg håber udfaldet ender rigtig fint for dig også

Ja du har ret. Tallet i sig selv er jo ok Måske gør de blodprøver ikke nødvendigvis noget godt…

Og tillykke med hjerteblink  (nu ved jeg ikke, om det er nu eller lang tid siden )

Anmeld Citér

16. juli

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020
Ella87 skriver:

Ja du har ret. Tallet i sig selv er jo ok Måske gør de blodprøver ikke nødvendigvis noget godt…

Og tillykke med hjerteblink  (nu ved jeg ikke, om det er nu eller lang tid siden )

Er 7+5 idag tak!

Held og lykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.