Chance for graviditet efter Covid 19 vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.192 visninger
10 svar
11 synes godt om
16. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej de damer. 
vil gerne især høre erfaringer fra de kvinder der er færdig Covid 19 vaccinet, og eller har fået første stik , hvor længe tog det at blive gravid for jer. Og jer der ikke er blivet gravid endnu, hvor længe har i prøvet indtil nu? 

vil også spørger jer der skal til at få første stik, og i er igang med at prøve at blive gravide, har i en bekymring om hvad det vil betyde for jer at få det stik andgånde måske nedsætter chancen at blive gravide? Intet mandens sæd nedsættelse eller jeres fertilitet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg er færdigvaccineret med Pfizer og havde for det første ingen bivirkninger udover hovedpine på dagen for stikket og har derudover haft mine ægløsninger som forventet efterfølgende. Jeg er godtnok ikke blevet gravid endnu, men det er også kun et par måneder siden jeg fik sidste stik. Årsagen til manglende graviditet ligger hos min mand har vi lige fundet ud af - han er i øvrigt ikke vaccineret endnu

Anmeld Citér

16. juli 2021

Bettybom

Færdig vacc 1/2 og testede positiv 20/4. Det var en upser 

Anmeld Citér

16. juli 2021

Babilooo

Hej de damer. 
vil gerne især høre erfaringer fra de kvinder der er færdig Covid 19 vaccinet, og eller har fået første stik , hvor længe tog det at blive gravid for jer. Og jer der ikke er blivet gravid endnu, hvor længe har i prøvet indtil nu? 

vil også spørger jer der skal til at få første stik, og i er igang med at prøve at blive gravide, har i en bekymring om hvad det vil betyde for jer at få det stik andgånde måske nedsætter chancen at blive gravide? Intet mandens sæd nedsættelse eller jeres fertilitet?

Der er intet, der tyder på, at det skulle påvirke fertiliteten .. hvorfor kæde det sammen..?

Anmeld Citér

16. juli 2021

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Der er intet, der tyder på, at det skulle påvirke fertiliteten .. hvorfor kæde det sammen..?

Jeg er hverken imod vacinen eller noget. Jeg skal selv ha den om ikke så længe. 
men da min mand og jeg vil starte projekt baby om et par måneder ca, så bliver man lidt bekymret over det man læser.

Anmeld Citér

16. juli 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Jeg er hverken imod vacinen eller noget. Jeg skal selv ha den om ikke så længe. 
men da min mand og jeg vil starte projekt baby om et par måneder ca, så bliver man lidt bekymret over det man læser.

Der er vel aldrig i verdenshistorien vaccineret i så stor stil som nu, altså milliarder af mennesker! Mange vil af helt andre årsager opleve blødningsforstyrrelser eller fertilitetsproblemer. Det er nemt at tænke at det nok skyldes at man lige er blevet vaccineret, men det betyder ikke at der er en årsagssammenhæng. Man skal passe på med hvad man læser

Anmeld Citér

16. juli 2021

ZRS

Profilbillede for ZRS

Jeg er færdigvaccineret her i maj måned. Men ikke gravid endnu. 
Vi har prøvet siden september hvor vi havde en afbrudt graviditet pga trisomi 13. 
Men jeg blir også 42 om små 14 dage. Så måske løbet er kørt. ���� Men tænker ikke vaccine gør den store forskel. Min kæreste er 29 år og har fået 1. stik sidste uge. ��

Anmeld Citér

16. juli 2021

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Der er vel aldrig i verdenshistorien vaccineret i så stor stil som nu, altså milliarder af mennesker! Mange vil af helt andre årsager opleve blødningsforstyrrelser eller fertilitetsproblemer. Det er nemt at tænke at det nok skyldes at man lige er blevet vaccineret, men det betyder ikke at der er en årsagssammenhæng. Man skal passe på med hvad man læser

Det kan du helt sikkert ha ret i, da jeg som jeg har læst kun er 45 kvinder der mener at de har oplevet det efter stik. Men hvis det pga andre årsager så det en træls tilfælde at det faldt sammen med at de blivet vaccinet. 
men når min mand nogle gange kommer til at døje med et eller andet så læser han også nettet tyndt og jeg siger hver gang til ham at han skal altså ikke læse alt det lort der bliver skrevet. Men når det så følsomt for mig og betyder så meget at vi snart skal begynde at prøve at blive gravid. Så gik jeg ærligtalt lidt i panik da jeg læste det, og siden jeg læste det og mit hovede kørte rundt og tanker kom og tanker gik.

Anmeld Citér

16. juli 2021

Hlb18

Jeg blev færdigvaccineret i januar, fik fjernet hormonspiral i start maj, og er nu 4+4 ��

Anmeld Citér

16. juli 2021

Komnubaby3

Vi er i gang med 5. cyklus, og jeg fik første stik for en uge siden, og har ikke oplevet blødningsforstyrrelser eller andet i den forbindelse. Kun en øm arm og øget træthed. 

Jeg er ikke bekymret for noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.