Ferie med to små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.156 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej alle 

Vi har planer om at rejse på ferie til næste år, hvor vores to børn er hhv 1,5 år og 3,5 år til den tid. Vi regner med at det bliver Mallorca, da flyvetiden ikke er længere end 3 timer. 

Kender I til nogle gode og børnevenlige hoteller på Mallorca? Eller evt andre rejsedestinationer, hvor vi ikke skal flyve mere end 3 timer pr vej?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2021

Altea

Alcudiabugten er jo altid rigtig god til børnefamilier. Vi har lige været på Mallorca med Spies - vi var på Cala Mesquida resort, det var helt perfekt, og der er alt hvad en børnefamilie kan begære

Anmeld Citér

16. juli 2021

Babilooo

Det behøver ikke være hæsligt eller virkeligt besværligt af flyve med mindre børn. Vi har været i Thailand flere gange (13 timer med fly) og på Kreta og i Slovakiet.  Blot så du ikke forestiller dig alle mulige rædselsbilleder. Med ipad/ tegnefilm og snacks kan det faktisk ofte gå helt fint 

Anmeld Citér

17. juli 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

Alcudiabugten er jo altid rigtig god til børnefamilier. Vi har lige været på Mallorca med Spies - vi var på Cala Mesquida resort, det var helt perfekt, og der er alt hvad en børnefamilie kan begære

Tak for dit svar og hotel anbefaling. Det vil jeg se nærmere på

Anmeld Citér

17. juli 2021

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Det behøver ikke være hæsligt eller virkeligt besværligt af flyve med mindre børn. Vi har været i Thailand flere gange (13 timer med fly) og på Kreta og i Slovakiet.  Blot så du ikke forestiller dig alle mulige rædselsbilleder. Med ipad/ tegnefilm og snacks kan det faktisk ofte gå helt fint 

Tak for dit svar. Det kunne være helt fantastisk med Thailand! Men flyvetiden er ikke så meget pga børnene, er sikker på det nok skal gå fint. Det er pga mig. Jeg lider af flyskræk, men prøver ikke at lade det begrænse mig. Så derfor, jo kortere flyvetur des bedre Det bliver vores første charterferie med børnene, så tænker vi starter med kortere flyveture, inden vi evt rejser mod Thailand  USA eller andre destinationer, som er meget langt væk

Anmeld Citér

17. juli 2021

Babilooo

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Det kunne være helt fantastisk med Thailand! Men flyvetiden er ikke så meget pga børnene, er sikker på det nok skal gå fint. Det er pga mig. Jeg lider af flyskræk, men prøver ikke at lade det begrænse mig. Så derfor, jo kortere flyvetur des bedre Det bliver vores første charterferie med børnene, så tænker vi starter med kortere flyveture, inden vi evt rejser mod Thailand  USA eller andre destinationer, som er meget langt væk

Ah ok. Er selve flyvningen slem eller er det at lette og lande. De jeg kender har sværere ved start og slut og så kan længden være ligegyldig næsten. 

Anmeld Citér

17. juli 2021

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Ah ok. Er selve flyvningen slem eller er det at lette og lande. De jeg kender har sværere ved start og slut og så kan længden være ligegyldig næsten. 

Det er hele flyveturen som er slem. Min mand og jeg skulle flyve til England for et par år siden, hvor flyveturen ikke varede mere end et par timer. Men det var slemt. Han kunne se min puls på halsen hamre afsted, på stort set hele turen. 

Det er træls det er blevet sådan. Qua mit tidligere arbejde fløj jeg en del, men det var ikke slemt med flyskrækken der. Der var det nemlig kun, når flyet skulle lette og lande. Men efter jeg er blevet 30+, er jeg blevet skrækslagen

Anmeld Citér

17. juli 2021

Babilooo

Anonym skriver:

Det er hele flyveturen som er slem. Min mand og jeg skulle flyve til England for et par år siden, hvor flyveturen ikke varede mere end et par timer. Men det var slemt. Han kunne se min puls på halsen hamre afsted, på stort set hele turen. 

Det er træls det er blevet sådan. Qua mit tidligere arbejde fløj jeg en del, men det var ikke slemt med flyskrækken der. Der var det nemlig kun, når flyet skulle lette og lande. Men efter jeg er blevet 30+, er jeg blevet skrækslagen

Hypnose..?

Anmeld Citér

17. juli 2021

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hypnose..?

Det har jeg faktisk aldrig tænkt kunne være en mulighed, men det er helt sikkert værd at overveje. Især hvis det bare kan tage toppen af skrækken.

Anmeld Citér

17. juli 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Prøv at kigge på Spies Sunwing hoteller. De er rigtig fine, når man rejser med små børn. Der er mange forskellige værelsestyper bl.a. happy baby, der har alt hvad man skal bruge til små børn.

Der er flere fordele ved dem, bl.a. direkte transport fra lufthavn til hotel, indcheckning af bagage på hotellet på hjemrejsen, så man slipper for lange køer i lufthavn, gratis bagage mm. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.