Tage i Legoland med x

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.127 visninger
9 svar
17 synes godt om
16. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej sagen er, at min x og jeg har aftalt en tur i Legoland med vores søn i næste uge. Men jeg er ved at få lidt kolde fødder, over den her tur. 
Jeg føler bare det er tarveligt hvis jeg vælger at bakke ud. Jeg skal også overnatte hos min x, men jeg føler ikke det er den bedste ide, når vi for et par måneder siden gik fra hinanden.
Kan jeg være det bekendt at bakke ud? Det er mens min søn er på sommerferie hos mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Hej sagen er, at min x og jeg har aftalt en tur i Legoland med vores søn i næste uge. Men jeg er ved at få lidt kolde fødder, over den her tur. 
Jeg føler bare det er tarveligt hvis jeg vælger at bakke ud. Jeg skal også overnatte hos min x, men jeg føler ikke det er den bedste ide, når vi for et par måneder siden gik fra hinanden.
Kan jeg være det bekendt at bakke ud? Det er mens min søn er på sommerferie hos mig.

Selvfølgelig kan du bakke ud. Du kan evt tilbyde at din eks kan tage jeres søn med alene 

Anmeld Citér

16. juli 2021

AnoMor

Anonym skriver:

nej det synes jeg ikke du kan være bekendt. Synes du skal tage afsted og vise jeres søn at selvom mor og far ikk er sammen mere betyder det ikke at i ikke kan lave ting sammen med ham på samme tid. 

min søns far og jeg gik fra hinanden da han var 4 mdr. vi tager ud hvert år på hans fødselsdag sammen og fejre ham. Og også andre dage på året. Det har givet meget til os som samarbejdepartnere og til vores søn 

Anmeld Citér

16. juli 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

nej det synes jeg ikke du kan være bekendt. Synes du skal tage afsted og vise jeres søn at selvom mor og far ikk er sammen mere betyder det ikke at i ikke kan lave ting sammen med ham på samme tid. 

min søns far og jeg gik fra hinanden da han var 4 mdr. vi tager ud hvert år på hans fødselsdag sammen og fejre ham. Og også andre dage på året. Det har givet meget til os som samarbejdepartnere og til vores søn 

Okay, men vi har lige været sammen tirsdag til torsdagog været på tur  og vi kan sagtens være sammen uden der er skænderier eller noget. Så jeg synes vi har vist at vi sagtens kan være sammen som en familie

Anmeld Citér

16. juli 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Nej selvfølgelig kan du da ikke det. Det er en aftale ligesom alle andre aftaler (og faktisk en ret vigtig en). Så skulle du have sagt nej fra start af, hvorfor er det pludseligt er problem ?

Anmeld Citér

16. juli 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvorfor er du ved at få kolde fødder?

Anmeld Citér

16. juli 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Hvorfor er du ved at få kolde fødder?

Fordi jeg synes det for dyrt og vi har lige været sammen i 2 dage hvor jeg overnattede. Jeg skulle bare ikke have sagt ja til at starte med. Nu er jeg nok nødt til det

Anmeld Citér

16. juli 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Okay, men vi har lige været sammen tirsdag til torsdagog været på tur  og vi kan sagtens være sammen uden der er skænderier eller noget. Så jeg synes vi har vist at vi sagtens kan være sammen som en familie

Tja altså. Nu spurgte du jo selv og jeg gav bare min mening

Anmeld Citér

16. juli 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Selvfølgelig kan du aflyse. Ja, det er da fint at holde fast i aftaler, men det er på ingen måde bindende for enhver pris efter min mening. 

Anmeld Citér

16. juli 2021

Kir

Ja du kan da! Man har da lov at skifte mening. Hvis det var fordi du aflyste aftaler hele tiden så skulle du måske arbejde med at få sagt nej fra start, men ellers synes jeg det er helt ok. Er ikke tilhænger af at holde fast i aftaler af pligt.

Og i det her tilfælde synes jeg ovenikøbet at du har en rigtig god grund til at aflyse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.