Utålmodig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej

Jeg stoppede med p piller i april måned og har kun haft menstruation 1 gang siden. Jeg har døjet rigtig meget med kvalme og mistænkte at være gravid. Jeg har nu taget 5 positive graviditets og var ved lægen igår. Lægen sagde hun vil henvise til scanning i næste uge, og så mærkede hun på min mave. Hun sagde hun ikke kunne mærke livmoderen være forstørret endnu! 
Kan man se på graviditettesten hvor tydelig skal den være før man er langt henne?? Jeg ved synes stregen er meget tydelig men ikke lige så mørk som test stregen! Hvor langt burde jeg være henne?�� 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2021

tutti

Du kan prøve at tage en digital test fra Clearblue med ugeindikator, her viser den hvor langt du burde være henne efter ægløsning, dvs. viser den 1-2 = er du 3-4 uger henne, viser den 2-3 er du 4-5 uger henne, 3+ er du mere end 5 uger henne

Den koster lidt, men det er måske pengene værd, så du får lidt vished Min teststreg var tydeligere end kontrolstregen da jeg var ca. 4 uger + en dag henne, men ved at det kan svinge fra person til person.

Anmeld Citér

16. juli 2021

Altea

Det er forskelligt hvorledes hcg udskilles, men de fleste har helt mørke test omkring 5+0, da hcg her er mange tusinder. Jeg ville også skyde på du er omkring 4 uger, og altså omkring forventet mensdag. Du kan også tage udgangspunkt i, hvornår du gik fra negativ til positiv hvis du har testet kontinuerligt. Rigtig mange har de første streger omkring 3+4

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.