Kan man være i tvivl,?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli

Anonym trådstarter

Jeg fik lagt spiral i forbindelse med en PA for et par måneder siden. Og det er gået super fint med den, enkelte pletblødninger omkring menstruation. 
Nu har jeg så fået kæreste på. Og lagengymnastikkwn står bestemt ikke stille. 

Også kom vi til at snakke om den anden dag. Kan man egentlig være sikker på den stadig sidder der? 
vi bruger ikke gummi sa ingen af os bryder os om det og jeg ikk kan tåle dem. vi er begge testet. Så kun graviditet frygter vi. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli

2018mor

Profilbillede for 2018mor
Anonym skriver:

Jeg fik lagt spiral i forbindelse med en PA for et par måneder siden. Og det er gået super fint med den, enkelte pletblødninger omkring menstruation. 
Nu har jeg så fået kæreste på. Og lagengymnastikkwn står bestemt ikke stille. 

Også kom vi til at snakke om den anden dag. Kan man egentlig være sikker på den stadig sidder der? 
vi bruger ikke gummi sa ingen af os bryder os om det og jeg ikk kan tåle dem. vi er begge testet. Så kun graviditet frygter vi. 

Du kan aldrig være 100 % sikker. Jeg kender én der blev gravid på spiral - eller det var jo så fordi den var faldet ud. Den kunne i hvertfald ikke ses på nogle scanninger. Men jeg tror nu ikke risikoen er så stor, men det kan ske. 

Anmeld Citér

15. juli

Anonym trådstarter

2018mor skriver:

Du kan aldrig være 100 % sikker. Jeg kender én der blev gravid på spiral - eller det var jo så fordi den var faldet ud. Den kunne i hvertfald ikke ses på nogle scanninger. Men jeg tror nu ikke risikoen er så stor, men det kan ske. 

Okay. Det var nemlig mere om man ville bemærke hvis den faldt ud 

Anmeld Citér

15. juli

2018mor

Profilbillede for 2018mor
Anonym skriver:

Okay. Det var nemlig mere om man ville bemærke hvis den faldt ud 

Det gjorde hun ikke, hun fandt først ud af det, da hun opdagede at hun var gravid 

Anmeld Citér

15. juli

Anonym trådstarter

2018mor skriver:

Det gjorde hun ikke, hun fandt først ud af det, da hun opdagede at hun var gravid 

Okay. Må vel bare teste regelmæssigt så for at være på den sikre side. Tak for svar 

Anmeld Citér

15. juli

Ananas

Profilbillede for Ananas

Jeg har brugt spiral i 7 år og har aldrig oplevet at den er faldet ud eller blive gravid. Så længe du kan mærke snoren ved du at den sidder som den skal, og så er den 99,9% sikker. Lige så sikker som en sterilisation  

Anmeld Citér

15. juli

Anonym trådstarter

Ananas skriver:

Jeg har brugt spiral i 7 år og har aldrig oplevet at den er faldet ud eller blive gravid. Så længe du kan mærke snoren ved du at den sidder som den skal, og så er den 99,9% sikker. Lige så sikker som en sterilisation  

Jeg kan ikk selv mærke snoren. Og har aldrig kunne.  
men selvom han er en stor fyr. Så kan han heller ikk mærke den. Men han har heller aldrig været sammen med nogen med spiral før. Jeg er generelt hans nr 2. Så det er nok ikk noget han tænker over. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.