100.000 for babygaranti?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2021

Anonym trådstarter

Ivf syd har en "betal 100.000 med garanti og ellers penge tilbage". Kan det svare sig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det kommer vel an på din situation. Hvis der er normal sandsynlighed for at det vil lykkes ved ivf, er det jo mange penge at give for den garanti. Vi gav 42.000 for 3x ivf, hvor der var inkluderet et vist antal aflyste forsøg hvis der ikke var blastocyster at lægge tilbage. Desuden alle de fryseforsøg der var æg til, gratis. Vi havde et afbrudt forsøg og så lykkedes det i forsøget efter. 

Så jeg tænker at det er noget at overveje hvis man fx har været igennem det offentlige, derefter har prøvet i det private og der stadig ikke er gevinst. Men ikke som det første at hoppe ud i.

Omvendt hvis I har pengene og gerne vil slippe for den stressfaktor der er i økonomien, hvis det ikke rigtig lykkedes. 

Anmeld Citér

15. juli 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Det er jo umuligt at spå om. 
Men jeg ved at de ikke tilbyder den pakke til alle, og det tilbydes ikke, hvis man på forhånd ved at det bliver en rigtig svær kamp at blive gravid. 
Vend den om… Hvis ikke de tjente penge på det, så tilbød de det ikke.

Vi har ved barn nr. 2 købt en pakke med 3 forsøg, og blev gravid efter 2. forsøg. 
Med første barn blev jeg gravid i det offentlige ved første forsøg.

Anmeld Citér

15. juli 2021

Anonym

Som de andre siger, så afhænger det jo helt af hvilken situation man står i. Jeg kender én der har brugt den. Det lykkedes heldigvis i 1. Forsøg og spørg man dem, var det alle 100.000 værd 

Anmeld Citér

15. juli 2021

Altea

Jeg vil også sige, at det kommer an på ens historik samt behandlings årsag. 
Men de tager ikke bare alle, det skal give mening at man kan opnå graviditet.

Jeg ville så ønske vi havde gjort det - men lur mig, om de ikke har en stopgrænse..

Men vi lagde 24-25 blastoer i det private retur før vi fik nr 2 - regningen nåede 300.000 

Så tror faktisk at vi havde klappet, hvis det bare var lykkedes i første hug, og havde “nøjes” med 100.000

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.